اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فوریت‌های پزشکی خراسان جنوبی خبر داد

امدادرسانی به بیش از 50 هزار نفر توسط اورژانس خراسان جنوبی

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی خراسان جنوبی گفت: مأموران اورژانس استان در سال گذشته به 50 هزار و 219 نفر امدادرسانی کردند.

امدادرسانی به بیش از 50 هزار نفر توسط اورژانس خراسان جنوبی

محمدرضا آذرکیش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: مأموران اورژانس خراسان جنوبی طی سال گذشته 47 هزار و 175 مأموریت امدادرسانی انجام داده‌اند.

وی با اشاره به انجام 25 هزار و 339 مأموریت شهری در سال گذشته، تصریح کرد: همچنین در این مدت 20 هزار و 329 مأموریت جاده‌ای و یک‌هزار و 507 مأموریت بین مراکزی توسط اورژانس استان انجام گرفته است.

انجام 6 هزار مأموریت ترافیکی

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی خراسان جنوبی از انجام 6 هزار و 35 مأموریت ترافیکی طی این مدت خبر داد و گفت: بیشترین مأموریت‌های اورژانس استان طی سال گذشته مربوط به تصادفات بوده است.

آذرکیش با بیان این‌که طی این مدت 41 هزار و 147 مأموریت غیرترافیکی توسط اورژانس استان صورت گرفته، اذعان داشت: بیشترین این مأموریت‌ها مربوط به اورژانس‌های قلبی و فشار خون بالا با 5 هزار و 451 مورد بوده است.

وی با اشاره به امدادرسانی به 50 هزار و 219 نفر توسط اورژانس استان طی سال گذشته، متذکر شد: از این تعداد 28 هزار و 642 نفر به بیمارستان‌ها و مرکز بهداشتی درمانی سطح استان اعزام شدند.

10 هزار نفر درمان در محل شدند

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی خراسان جنوبی اضافه کرد: تعداد 10 هزار و 916 نفر نیز با اقدامات تخصصی تکنسین‌های اورژانس در محل درمان شدند.

آذرکیش میانگین زمان رسیدن به محل حادثه در مأموریت‌های شهری را چهار دقیقه و 13 ثانیه عنوان کرد و افزود: این زمان در مأموریت‌های جاده‌ای به 8 دقیقه و 45 ثانیه رسیده است.

وی یادآور شد: مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی خراسان جنوبی با 51 پایگاه اورژانس ثابت و سیار آماده خدمت‌رسانی 24 ساعته به مردم است.

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی خراسان جنوبی با بیان این‌که تمام خدمات اورژانس برای مردم به صورت رایگان است، از همه مردم خواست تا در صورت بروز حادثه برای خودشان یا اطرافیان آن‌ها ضمن حفظ خونسردی در نخستین اقدام با اورژانس تماس بگیرند.

انتهای پیام/69022/ب30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول