اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال گذشته صورت گرفت

کمک بیش از 2 میلیارد ریالی انجمن حمایت از خانواده زندانیان خراسان‌جنوبی

مدیرکل زندان‌های خراسان جنوبی از کمک 2 میلیارد و 493 میلیون و 304 هزار ریالی انجمن حمایت از زندانیان به خانواده زندانیان استان در سال گذشته خبر داد.

کمک بیش از 2 میلیارد ریالی انجمن حمایت از خانواده زندانیان خراسان‌جنوبی

محمدعلی اربابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار کرد: در سال گذشته یک‌هزار و 302 خانواده زیرپوشش انجمن حمایت از زندانیان خراسان جنوبی قرار داشتند.

وی با بیان این‌که تعداد یک‌هزار و 58 نفر  زیر پوشش خدمات بهداشتی و درمانی این انجمن هستند، تصریح کرد: خدمات ارائه شده به این افراد 242 میلیون و 754 هزار و 830 ریال بوده است.

*ارائه بیش از 298 میلیون ریال خدمات فرهنگی

مدیرکل زندان‌های خراسان جنوبی با اشاره به زیرپوشش بودن یک‌هزار و 528 نفر در بخش فرهنگی انجمن حمایت از زندانیان استان تصریح کرد: در این مدت به این افراد خدمات فرهنگی به مبلغ 298 میلیون و 255 هزار و 353 ریال ارائه شده است.

اربابی خاطرنشان کرد: 72 نفر نیز زیرپوشش بخش اشتغال این انجمن هستند که در سال گذشته به این افراد 224 میلیون و 445 هزار ریال خدمات ارائه شده است.

وی از کمک 2 میلیارد و 493 میلیون و 304 هزار ریالی انجمن حمایت از خانواده زندانیان در سال گذشته خبر داد و افزود: همچنین در این مدت این انجمن برای کمک به زندانیان استان 498 میلیون و 310 هزار ریال پرداخت کرده است.

*آزادی 52 نفر با همکاری ستاد دیه

مدیرکل زندان‌های خراسان جنوبی با بیان این‌که این انجمن طی سال گذشته 440 میلیون و 822 هزار ریال به زندان‌های استان کمک کرده است، یادآور شد: همچنین این انجمن 23 میلیون و 137 هزار ریال به کانون، اردوگاه و مرکز مراقبت بعد از خروج زندانیان استان پرداخت کرده است.

اربابی با اشاره به آزادی 52 نفر با همکاری ستاد دیه استان گفت: این انجمن برای آزادسازی این افراد 956 میلیون و 870 هزار ریال کمک کرده است.

انتهای پیام/69022/ز30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول