اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بیرجند:

رمز موفقیت ملت ایران پایبندی به قرآن و آموزه‌های اسلامی است

امام جمعه بیرجند گفت: رمز موفقیت ملت ایران پایبندی به قرآن و آموزه‌های اسلامی است.

رمز موفقیت ملت ایران پایبندی به قرآن و آموزه‌های اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام علی رضایی‌بیرجندی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بیرجند با انتقاد از قطعنامه پارلمان اروپا، اظهار داشت: اتحادیه اروپا به دنبال آزاد کردن سران فتنه برای راه‌اندازی فتنه دیگر در کشور است.

وی با بیان اینکه ملت ایران با اندیشه اسلام ناب اروپا را فتح خواهد کرد، گفت: رمز موفقیت ملت ایران پایبندی به قرآن و آموزه‌های اسلامی است.

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه ما راهی را که انتخاب کرده‌ایم با قاطعیت ادامه می‌دهیم، تصریح کرد: حرف‌های اروپائیان در قطعنامه ضدایرانی آنها شبیه جوک و برای خنده خوب است.

رضایی‌بیرجندی در ادامه سخنان خود از تلاش‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای ساماندهی کاروان راهیان نور تقدیر و تشکر کرد.

وی بیان داشت: نسل جوان و نوجوان نیاز دارند با آرمان‌های شهدا و تلاش‌های رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس آگاه شده و از جانفشانی‌های بزرگانی چون شهید صیاد شیرازی و شهید آوینی آگاه شوند.

همایش بزرگداشت حکیم نزاری در اردیبهشت‌ ماه برگزار می‌شود

خطیب جمعه بیرجند به سالروز ولادت حضرت زهرا(س) اشاره کرد و گفت: وظیفه مردان آن است که با تجلیل از همسرانشان این روز بزرگ را گرامی بدارند.

رضایی با اشاره به برگزاری همایش حکیم نزاری، از تلاش دست‌اندرکاران برگزاری این همایش تقدیر و تشکر کرد.

وی با توجه به برگزاری همایش بزرگداشت حکیم نزاری در اواخر اردیبهشت امسال اذعان داشت: بیرجند میزبان این همایش بزرگ است که امید است به بهترین شکل ممکن بتوانیم جایگاه رفیع این شاعر و فیلسوف بزرگ استان را معرفی و تبیین کنیم.

انتهای پیام/69008/ن30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول