اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بیرجند:

استراتژی ما استکبارستیزی است

امام جمعه بیرجند گفت: امروز بعد از گذشت چند سال از پیروزی انقلاب اگر چه تاکتیک‌‎های ما در مقابل استکبار جهانی فرق می‌کند ولی استراتژی ما یکی است و ما هنوز استکبارستیز هستیم.

استراتژی ما استکبارستیزی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الا‌سلام علی رضایی بیرجندی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان خراسان جنوبی اظهار داشت: آمریکا تلاش کرد با تعدادی مزدور و با انجام تبلیغات نظام حاکم در کشور اوکراین را سرنگون کند.

وی با اشاره به اینکه دست‌اندرکاران رژیم صهیونیستی بارها گفته‌اند که رهبر جمهوری اسلامی ایران با بیاناتشان هرچه نقشه کشیده‌ایم را از بین برده، تصریح کرد: رهنمودها و هشدارهای رهبر معظم انقلاب در سطح جهانی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

امام جمعه بیرجند با اشاره به این‌که شاهان ایران عروسکان در دست استکبار بوده‌اند، اذعان داشت: رهنمود‌های امام خمینی(ره) باعث شد که ایران به قطب تپنده جهان تبدیل شود و پیروی از ولایت و شهدا سبب پایداری این نظام شده است.

رضایی ادامه داد: امروز بعد از گذشت چندین سال از پیروزی انقلاب اگر چه تاکتیک‌‎های ما فرق می‌کند ولی استراتژیک ما یکی است و ما هنوز استکبارستیز هستیم.

این مسئول با بیان این که باید در زندگی تلاش کنیم که دچار خطای استراتژیک نشویم، متذکر شد: اگر در زندگی دچار خطای تاکتیکی شدیم فرصت توبه و جبران برای آن وجود دارد اما فرصت جبران برای خطای استراتژیک در زندگی وجود ندارد.

امام جمعه بیرجند با تأکید بر این‌که باید زندگی خود را مستندسازی کنیم، خاطر نشان کرد: اگر حساب و کتاب زندگی خود را نکنیم و آن را مستندسازی نکرده باشیم ضرر زیادی را متحمل می‌شویم.

انتهای پیام/69022/ل30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول