اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست مرکز بهداشت شهرستان منوجان

کنترل بیماری‌های واگیردار از اهداف برنامه‌های هفته سلامت در منوجان است

سرپرست مرکز بهداشت شهرستان منوجان گفت: کنترل بیماری‌های واگیردار، آموزش بهداشت عمومی، ایجاد خدمات پزشکی از اهداف برنامه‌های هفته سلامت در منوجان است.

کنترل بیماری‌های واگیردار از اهداف برنامه‌های هفته سلامت در منوجان است

دادخدا صادقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در منوجان اظهار داشت: در جمهوری اسلامی ایران امر بهداشت همواره به عنوان یکی از مباحث مبنایی در مباحث توسعه‌ای کشور مد نظر مسئولان بوده است.

وی بیان کرد: بهداشت در واقع زیربنای فعالیت‌های اقتصادی و پیشرفت‌های اجتماعی یک ملت است و سلامت جامعه در گرو رعایت اصول بهداشتی است و جامعه سالم و تندرست می‌تواند از منافع و حقوق خود دفاع کند.

صادقی تصریح کرد: دین مبین اسلام اهمیت زیادی برای انسان‌ها قائل است و با وضع قوانین بهداشتی نسبت به حفظ سلامت افراد برنامه‌ریزی کرده است.از جمله اهداف بهداشتی در سطح شهرستان سالم‌سازی محیط زیست، کنترل بیماری‌های واگیردار، آموزش بهداشت عمومی، ایجاد خدمات پزشکی و ایجاد و توسعه یک سیستم اجتماعی است که در آن فرد از وسایل و امکانات لازم برای سالم ماندن برخوردار باشد.

سرپرست مرکز بهداشت منوجان افزود: برنامه‌های مرکز بهداشت شهرستان منوجان به مناسبت گرامیداشت هفته سلامت شامل برگزاری برنامه نمادین هفته سلامت در مدارس، اجرای مسابقات فرهنگی بهداشتی متناسب با روزشمار هفته سلامت و تهیه بسته آموزشی فرهنگی با شعار سال است.

صادقی خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقه پیام رئیس جمهور ویژه تمام دانش‌آموزان، برگزاری مسابقه دانستنی‌های تغذیه سالم ویژه دانش‌آموزان دختر متوسطه، آموزش اعضای تیم سلامت در ارتباط با خود مراقبتی و اجرای برنامه‌های آموزشی در زمینه خود مراقبتی در مدارس و ادارات از دیگر برنامه‌های هفته سلامت در منوجان است.

انتهای پیام/8006/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول