اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت و درمان دیلم خبر داد

مراجعه بیش از 900 نفر به پایگاه سلامت نوروزی دیلم

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیلم گفت: در تعطیلات نوروز، بیش از 900 نفر به پایگاه سلامت نوروزی مستقر در ساحل دیلم مراجعه کردند.

مراجعه بیش از 900 نفر به پایگاه سلامت نوروزی دیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالحسین ناصری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از 29 اسفند سال گذشته تا 15 فروردین 906 نفر به پایگاه سلامت نوروزی مستقر در ساحل دیلم مراجعه و خدمات مورد نیاز را دریافت کرده‌اند.

وی اضافه کرد: در همین مدت 159 نفر به پایگاه‌های اورژانس شهری و جاده‌ای مراجعه کردند.

ناصری افزود: با استقرار این پایگاه ساحلی خدمت‌رسانی به مسافرین در کمپ‌های ساحلی تسهیل یافته و رضایت‌مندی مسافران و میهمانان نوروزی را در پی داشت.

ناصری تصریح کرد: در این مدت 1254 نفر به پزشک عمومی، 83 نفر به دندانپزشک، 155 نفر به آزمایشگاه و 70 نفر به مامایی مراجعه و 889 مورد تزریقات و پانسمان در مراکز بهداشتی درمانی انجام شد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان دیلم از مراجعه 2841 نفر به پزشک عمومی بیمارستان بقیه‌الله‌الاعظم(عج) خبر داد و افزود: تعداد 2119 نفر به بخش اورژانس، 743 نفر به آزمایشگاه، 317 نفر به رادیولوژی و 179 نفر نیز در بخش اورژانس بیمارستان دیلم بستری شدند.

ناصری از اعزام 23 مورد اعزام بیماران به شهرستان‌های همجوار خبر داد و افزود: در این مدت 24 بیمار تصادفی نیز به اورژانس بیمارستان دیلم مراجعه کرده‌اند که خوشبختانه هیچ مورد منجر به فوتی در تعطیلات نوروز گزارش نشد.

وی اذعان داشت: یک پایگاه اورژانس ساحلی، یک پایگاه اورژانس شهری و دو پایگاه اورژانس بین جاده‌ای مظفری و حصار خدمات پیش بیمارستانی را در ایام نوروز ارائه می‌کردند.

انتهای پیام/66006/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول