اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مجمع خیران سلامت شهرستان سراب تشکیل شد

عضو هیئت موسس مجمع خیرین سلامت شهرستان سراب گفت: این مجمع با حضور اولیه 60 عضو امروز نخستین جلسه خود را برگزار کرد.

مجمع خیران سلامت شهرستان سراب تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سراب، داود رفیقی در نخستین نشست مجمع خیران سلامت شهرستان سراب اظهار کرد: شناسایی و ساماندهی خیران فعال در حوزه سلامت و برنامه‌ریزی برای بهره‌گیری مناسب و هدایت مشارکت‌های مردمی به سمت طرح‌های اولویت‌دار حوزه سلامت از مهمترین اهداف مجمع خیران سلامت است.

وی با اشاره به نشست‌های متعدد شورای راهبردی دانشکده علوم پزشکی سراب در این زمینه اظهار کرد: پیرو تصمیمات گرفته شده در این نشست‌ها، پنج نفر به عنوان هیئت موسس برای تشکیل مجمع خیران سلامت شهرستان سراب پیشقدم شدند تا مقدمات تشکیل نخستین جلسه مجمع عادی را فراهم سازند.

رفیقی با بیان اینکه عضویت در این مجمع به جز در موارد خاصی که در اساسنامه آن قید شده محدودیتی نداشته و در وهله اول 60 نفر از مجموعه پزشکان، کسبه و بازار، گروه‌های مردم نهاد و فعالان عرصه اجتماعی در مجمع عادی حضور دارند.

در نخستین نشست مجمع یکی از اعضای مجمع با اهدای 50 میلیون ریال عنوان نخستین خیر سلامت را به خود اختصاص داد و در ادامه نشست با رأی کتبی اعضا پنج نفر به عنوان هیئت مدیره و دو نفر به عنوان بازرس انتخاب شدند.

انتهای پیام/60010/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول