اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت آذربایجان غربی خبر داد

بهبود شاخص‌های حوزه سلامت آذربایجان غربی

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت آذربایجان غربی گفت: شاخص‌های حوزه سلامت در صورت تعامل سازنده بین خیران و دانشگاه علوم پزشکی بیش از پیش بهبود می‌یابد.

بهبود شاخص‌های حوزه سلامت آذربایجان غربی

ناصر اطمینان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: خیران و مسئولان می‌توانند برای تامین نیازهای مراکز درمانی و بهداشت‌ها با یکدیگر تعامل کنند.

وی از ضرورت خریداری دستگاه فتال مانیتورینگ خبر داد و افزود: این دستگاه اطلاعات گرافیکی و عددی از نرخ ضربان جنین و فعالیت رحم مادر را فراهم می‌آورد.

اطمینان با اشاره به اینکه در نتیجه استفاده از این دستگاه می‌توان مشکلات جنین در طول دوران بارداری را تشخیص داد، افزود: با به کارگیری این دستگاه مشکلاتی مانند کمبود اکسیژن یا خفگی جنین قابل تشخیص است.

مدیر این تشکل مردمی اضافه کرد: دستگاه موردنظر در پیش‌بینی و رفع مشکلات و نارسایی‌های جنین، کاهش مرگ و میر نوزادان اهمیت بسیار زیادی دارد.

وی منبع مالی موردنیاز برای خرید یک دستگاه را 65 میلیون ریال عنوان کرد و بیان داشت: خیران می‌توانند مستقل برای خریداری اقدام کرده یا برای تهیه آنها کمک هزینه‌ای به حساب بانکی مجمع واریز کنند.

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت آذربایجان غربی بیمارستان شهید مطهری ارومیه، امام خمینی مهاباد و سردشت و پلدشت، فجر ماکو، حضرت فاطمه (س) میاندوآب، شهید قلی‌پور بوکان و شهداء تکاب را مراکزی عنوان کرد که اعلام نیاز کردند.

انتهای پیام/61002/صا20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول