اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون کمیته امداد آذربایجان غربی خبر داد

هزینه‌کرد 71 میلیاردی کمیته امداد آذربایجان غربی برای بیمه‌های مددجویان

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی آذربایجان غربی از هزینه‌کرد 71 میلیاردی این نهاد برای بیمه‌های تامین اجتماعی مددجویان در طول سال گذشته خبر داد.

هزینه‌کرد 71 میلیاردی کمیته امداد آذربایجان غربی برای بیمه‌های مددجویان

ابراهیم جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: توجه به بحث بهداشت و سلامت خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد، همواره یکی از اولویت‌های اساسی کمیته امداد امام خمینی آذربایجان غربی در راستای حمایت از خانواده‌های محروم بوده است.

وی در این زمینه از هزینه‌‌کرد 71 میلیارد ریالی برای اجرای طرح‌ بیمه‌های اجتماعی مجریان طرح‌های خودکفایی مددجویان زیر پوشش در طول یک سال گذشته خبر داد و افزود: این رقم شامل حمایت‌های کمیته امداد در راستای تأمین هزینه‌های مالی و سرانه درمان مددجویان نیز می‌باشد.

جعفری تصریح کرد: این مبالغ از محل اعتبارات مربوطه و مساعدت‌های خیرین نیکوکار استانی تأمین و هزینه شده است.

وی در این راستا از انعقاد قرارداد همکاری با 500 مرکز خدمات‌‌رسان در زمینه‌های بهداشتی و درمانی خبر داد و گفت: این مراکز شامل بیمارستان، درمانگاه، داروخانه و کلینیک‌های متعدد در سطح استان می‌باشد که برای ارائه خدمات به خانواده کمیته امداد همکاری‌های لازم را انجام می‌دهند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد آذربایجان غربی تعداد کل بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی از میان افراد زیر پوشش این نهاد را در حال حاضر 7 هزار و 290 نفر اعلام و تصریح کرد: این تعداد شامل 4 هزار و 39 نفر زن سرپرست خانوار و 3 هزار و 251 نفر از مجریان طرح‌های خودکفایی می‌شود.

جعفری با بیان این مطلب خاطرنشان کرد: کمیته امداد با بیمه کردن این افراد و پرداخت هزینه‌های بیمه‌ای آنان، افراد بیمه شده زیر پوشش خود را از مزایای مختلف درمانی و بازنشستگی تأمین اجتماعی برخوردار می‌کند که خود می‌تواند پشتوانه‌ای برای افراد در سال‌های آتی عمر خود باشد.

انتهای پیام/61006/ر30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول