اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز صورت گرفت

آغاز به کار دومین مرکز نیکوکاری کمیته امداد تویسرکان

سرپرست کمیته امداد امام خمینی تویسرکان از آغاز به کار دومین مرکز نیکوکاری کمیته امداد در شهرک قائم شهر تویسرکان خبر داد.

آغاز به کار دومین مرکز نیکوکاری کمیته امداد تویسرکان

محمدجواد ترکاشوند در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان با اشاره به اینکه ترویج کار خیر در جامعه رشد و پویایی را به دنبال دارد، اظهار کرد: فعالیت مرکز نیکوکاری کمیته امداد در مسجد شهرک قائم تویسرکان نیز به همین منظور آغاز شده است.

وی با بیان اینکه حرکت به سوی نیکی کردن ضمن موفقیت اجتماعی، رشد فردی را به جامعه هدف هدیه می‌دهد، گفت: کمیته امداد تلاش دارد با کمک مردم خیر محرومیت جامعه هدف خود را به کمترین آمار برساند.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) تویسرکان افزود: خیران با نیک اندیش خود یاری رساندن و هم‌یاری را در بین نسل‌‌ها کشور نهادینه می‌کنند.

وی کاهش نابرابری‌های اجتماعی، رفع فقر و محرومیت، ارائه خدمات هدفمند به نیازمندان، شناسایی نیازمندان واقعی و بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت خیران، اهالی شهرک، گروه‌‌‌‌ها و مؤسسه‌‌های خیریه را از کارکردهای مرکز نیکوکاری محله برشمرد.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی تویسرکان مشارکت مردم در فعالیت‌های خیرخواهانه در محله‌ها و مساجد را از اهداف اصلی راه‌اندازی مراکز نیکوکاری عنوان کرد و اظهار داشت: اهتمام این مراکز در توانمندسازی افراد همان محله با شناسایی افراد بی‌بضاعت است.

وی تاکید کرد: مراکز نیکوکاری باید با فعالیت‌های هدفمند به عنوان یک الگو در جامعه وارد و بستر را برای ایجاد شبکه‌های نیکوکاری مهیا کنند.

ترکاشوند با اشاره به اینکه در مرکز نیکوکاری محله‌ای، مسجد محور خدمات کمیته امداد امام قرار می‌گیرد، گفت: این طرح تلاش دارد با حضور معتمدان محلی و استفاده از ظرفیت مردم در محله به محله برای رفع محرومیت ساماندهی شود.

وی به فعالیت‌های گسترده از جمله پایگاه بسیج و کتابخانه در این مسجد اشاره کرد و گفت: مرکز نیکوکاری با همت خیران و اهالی این شهرک با پشتیبانی کمیته امداد برای بهره‌مندی افراد نیازمند و بی‌بضاعت فعالیت خواهد داشت.

انتهای پیام/89010/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول