اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد شهرستان جم خبر داد

حمایت 745 حامی از ایتام کمیته امداد شهرستان جم

رئیس کمیته امداد شهرستان جم از حمایت 745 حامی از ایتام کمیته امداد شهرستان جم خبر داد.

حمایت 745 حامی از ایتام کمیته امداد شهرستان جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، مسلم انیژپور صبح امروز در نشست مسئولان جم اظهار داشت: کمیته امداد شهرستان جم در سال جاری اقدامات متنوعی در راستای حمایت از اقشار ضعیف و کم‌بضاعت شهرستان انجام داده است.

وی افزود: خدمات‌رسانی بهینه و باکیفیت به جامعه هدف مورد تاکید و توجه قرار دارد و در سال جاری با ارائه راهکارهای جدید در این مسیر گام برداشته‌ایم.

انیژپور خاطرنشان کرد: ایتام و افراد بی‌سرپرست مورد حمایت ویژه کمیته امداد قرار دارند و تلاش می‌کنیم رضایتمندی این عزیزان را فراهم کنیم.

رئیس کمیته امداد شهرستان جم از حمایت 745 حامی از ایتام کمیته امداد شهرستان جم خبر داد و گفت: 745 حامی در شهرستان جم وجود دارد که در ایام مختلف سال از نظر مالی و معنوی ایتام را حمایت می‌کنند.

وی یادآور شد: 197 یتیم تحت حمایت کمیته امداد شهرستان جم هستند که حامیان ایتام با کمک‌های مختلف خود، کمیته امداد را در ارائه خدمات مطلوب‌تر به این قشر همراهی می‌کنند.

انیژپور اظهار داشت: در دین مبین اسلام به کمک به همنوعان به ویژه حل مشکل ایتام تاکید فراوانی شده است.

وی افزود: کمیته امداد در راستای حمایت از افراد بی‌بضاعت برنامه‌های متنوعی اجرا کرده و امیدوار هستیم در ارائه خدمات به جامعه هدف به توفیقات لازم برسیم.

رئیس کمیته امداد جم خاطرنشان کرد: از مردم فهیم و نوع‌دوست شهرستان جم انتظار داریم امسال نیز با کمک‌های خود موجبات بهبود خدمات‌رسانی به مستمندان را فراهم کنند.

انتهای پیام/2451/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول