اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان ابهر خبر داد

پرداخت 15 میلیارد ریال هزینه برای بیمه مددجویان ابهری

مدیر کمیته امداد امام خمینی ابهر از پرداخت 15 میلیارد ریال هزینه برای بیمه مددجویان ابهری خبر داد.

پرداخت 15 میلیارد ریال هزینه برای بیمه مددجویان ابهری

محسن داودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: بهره‌مندی از بیمه‌های اجتماعی یکی از اقداماتی است که کمیته امداد در حمایت از مددجویان انجام می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه کمیته امداد با معرفی مددجویان به بیمه در تلاش به منظور تأمین آینده بهتر برای آن‌ها است، خاطرنشان کرد: مددجویان با بهره‌مندی از این نوع بیمه‌ها می‌توانند از تسهیلات درمانی، مزایای بیمه بازنشستگی و از کارافتادگی بهره‌مند شوند.

مدیر کمیته امداد شهرستان ابهر با بیان اینکه زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح‌های اشتغال از جمله افرادی هستند که از بیمه‌های تأمین اجتماعی بهره‌مند می‌شوند، تصریح کرد: طی سال گذشته یک‌هزار و 300 خانوار ابهری با هزینه 15 میلیارد و 794 میلیون ریال از بیمه‌های اجتماعی بهره‌مند شدند.

این مسئول در ادامه از ارائه خدمات بهداشتی به مددجویان این نهاد خبر داد و یادآور شد: در حال حاضر برخی از خانواده‌های زیر‌پوشش این نهاد به علت بالا بودن تعرفه‌های درمانی و معالجه‌های پزشکی توان پرداخت این هزینه‌ها را ندارند‌.

داودی اضافه کرد: کمیته امداد برای بالا بردن توان استفاده مددجویان از خدمات درمانی اقدام به ارائه خدمات درمانی به مددجویان می‌کند.

وی با اشاره به اینکه طی سال گذشته به 846 خانوار مددجوی ابهری هزینه‌های بهداشتی پرداخت شد، بیان کرد: مبلغ هزینه شده در این راستا 454 میلیون و 260 هزار ریال است.

مدیر کمیته امداد شهرستان ابهر با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی بهداشت برای مددجویان، اذعان داشت: ارتقای سطح آگاهی مددجویان در زمینه مسائل بهداشتی موجب سالم‌سازی جامعه هدف می‌شود.

داودی خاطرنشان کرد: متاسفانه در برخی از مواد مشاهده شده که عدم آگاهی از مسائل بهداشتی موجب بروز بیماری در مددجویان شده است، از همین رو کمیته امداد نسبت به برگزاری دوره‌های آموزشی اقدام می‌کند تا مسائل مربوط را به آنها آموزش دهد.

انتهای پیام/73005/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول