اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اعتراض به قطعنامه اتحادیه اروپا انجام شد

تجمع اعتراضی طلاب حوزه علمیه 14 معصوم(ع) برازجان

طلاب حوزه علمیه 14 معصوم(ع) برازجان در اعتراض به قطعنامه اتحادیه اروپا تجمع اعتراضی برگزار کردند.

تجمع اعتراضی طلاب حوزه علمیه 14 معصوم(ع) برازجان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، بعد از ظهر امروز در پی صدور قطعنامه پارلمان اروپا علیه ایران تجمع اعتراضی طلاب و کادر اجرایی مدرسه علمیه 14 معصوم(ع) برازجان در محل مسجد این مدرسه علمیه برگزار شد.

مسئول روابط عمومی مدرسه 14 معصوم(ع) برازجان در این تجمع ضمن تقدیر و سپاس از طلاب و اساتید شرکت‌کننده در این تجمع اظهار داشت: امروز ایران اسلامی با تمام توان در مسیر پیشرفت در حرکت است و مردم و مسئولان با حرکت در مسیر ولایت فقیه به سمت فتح قله‌های بلند در حرکتند.

حجت‌الاسلام محمد غلامی افزود: استکبار جهانی نمی‌تواند در مسیر پیشرفت ایران اسلامی خللی ایجاد کند و به حمدالله روز به روز شاهد پیشرفت بیشتر کشور هستیم.

وی ضمن محکوم کردن حرکت سخیف و شتاب‌زده سران اروپایی در تنظیم چنین قطعنامه‌ای متن بیانیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم را قرائت کرد.

در پایان این تجمع که با حضور مدیریت حوزه علمیه، کادر اجرایی، اساتید و طلاب همراه بود با سردادن شعارهایی در محکومیت  استکبار جهانی، آمادگی کامل خود را برای جانفشانی در مسیر بزرگ پرچمدار ولایت حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای(مدظله العالی) ابراز داشتند.

انتهای پیام/2452/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول