اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) انجام شد

تجمع باشکوه عزاداران فاطمی در شهرستان عسلویه

تجمع باشکوه عزاداران فاطمی در شهرستان عسلویه برگزار شد.

تجمع باشکوه عزاداران فاطمی در شهرستان عسلویه

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، بعد از ظهر امروز و همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، مردم شهرستان عسلویه با تجمع در مسجد صاحب‌الزمان(ع) به عزاداری پرداختند و برنامه‌های متنوعی در سوگ بانوی عالم اجرا کردند.

امام جمعه عسلویه در این تجمع عظیم مردمی اظهار داشت: حضرت فاطمه(س) اسوه زنان عالم است و باید با ویژگی‌های شخصیتی ایشان آشنا شویم.

حجت‌الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد افزود: مردم عسلویه نشان دادند که عاشق ائمه اطهار(ع) هستند و امیدوار هستیم این برنامه‌ها تداوم داشته باشد.

وی اضافه کرد: امروز دشمنان به دنبال کمرنگ کردن مقدسات هستند و با برنامه‌های فرهنگی در این مسیر تلاش می‌کنند که باید با این برنامه‌ها در برابر آنها ایستادگی کنیم.

امام جمعه عسلویه خاطرنشان کرد: اسلام کامل‌ترین دین در برابر ادیان الهی است و باید در ترویج فرهنگ اصیل اسلامی و قرآنی اهتمام ورزیم.

در این مراسم، عزاداران و سوگواران دخت نبی گرامی اسلام(ص) با راه‌اندازی دسته‌های سینه‌زنی و زنجیرزنی به عزاداری پرداختند.

مداحان و نوحه‌سرایان اهل بیت(ع) نیز در این مراسم مصیبت جانکاه بانوی بزرگ اسلام را گرامی داشتند.

مشابه این مراسم و تجمع فاطمیون در بیدخون نیز برگزار شد و عزاداران بیدخونی در قالب دسته‌های عزاداری و زنجیرزنی با شکوه خاصی مسیر حسینیه یادگار امام(ره) به طرف مرکز شهر و خیابان‌های اطراف را طی کرده و به عزاداری پرداختند.

انتهای پیام/2451/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول