اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سالروز شهادت بی‌بی دو عالم سلام‌الله علیها

آستان حضرت عبدالعظیم(ع) سوگوار فاطمیه شد/ تجمع هیأت‌های مذهبی در جنوب پایتخت

مردم خداجوی ایران اسلامی همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله علیها با حضور در آستان ملک پاسبان حضرت عبدالعظیم حسنی علیه‌السلام به اقامه عزا پرداختند.

آستان حضرت عبدالعظیم(ع) سوگوار فاطمیه شد/ تجمع هیأت‌های مذهبی در جنوب پایتخت

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، زائران، مجاوران و مسافران نوروزی همزمان با سالروز شهادت حضرت صدیقه کبری (سلام‌الله علیها) با حضور در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) به اقامه عزا پرداختند.

عاشقان آل‌الله ضمن تشرف به آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی (علیه‌السلام) و امامزادگان واجب‌التعظیم مجاورش ضمن زیارت حضرات همام در رثای حضرت فاطمه زهرا (سلام‌الله علیها) عزاداری کردند.

مردم مومن و ولایی ایران اسلامی در هنگام عزاداری دست به دعا برداشته و برای ظهور حضرت بقیة‌الله‌الاعظم عجل‌الله، موفقیت‌های روزافزون ایران اسلامی و سلامتی و طول عمر رهبر معظم انقلاب دعا کردند.

تجمع بزرگ هیئت‌های مذهبی در جنوب پایتخت

هیئت‌های مذهبی همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله در قالب دسته‌های عزاداری و به‌منظور عرض تسلیت به محضر مبارک حضرت مهدی عجل‌الله و زیارت محدث عالی‌مقامی که به فرموده امام هادی علیه‌السلام ثواب زیارتش برابر ثواب زیارت امام حسین علیه‌السلام است به آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) تشرف یافتند.

هیئت‌های عزاداری در سالروز شهادت سرور زنان اهل بهشت با حضور در آستان ملک پاسبان حضرت سیدالکریم (علیه‌السلام) به اقامه عزا پرداخته و تجمع بزرگ هیئت‌های مذهبی را در این مکان مقدس شکل دادند.

خطبا و ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام در این محفل روحانی و معنوی به اقامه عزا پرداختند.

عاشقان آل‌الله با پیمودن مسیر میدان اصلی حرم تا آستان مقدس حضرت عبدالعظیم علیه‌السلام و اقامه عزا در مسیر حرکت خود و تجمع باشکوه در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) بار دیگر ولایت‌مداری خود و عشق و ارادتشان به دین مبین اسلام و اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام را به رخ جهانیان کشیدند.

اقامه نماز جماعت ظهر و عصر

عزاداران فاطمی پس از اقامه عزا همزمان با گلبانگ الله‌اکبر به‌پاخاسته و با تشکیل صفوف منظم و به هم پیوسته نماز ظهر و عصر را به جماعت اقامه کردند.

امامزادگان و بقاع متبرکه جنوب پایتخت نیز که با برگزاری برنامه‌های معنوی و فرهنگی میزبان ارادتمندان به اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام بودند به‌طور جماعت به اقامه نماز ظهر و عصر پرداختند.

به گزارش خبرنگاران اعزامی فارس در مناطق مختلف جنوب تهران حسینیه‌ها، هیئت‌ها و تکایای مذهبی نیز امروز با سخنرانی خطبای توانا و ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام میزبان عزاداران فاطمی بودند به‌طور جماعت نماز ظهر و عصر را اقامه کردند.

برپایی ایستگاه‌های صلواتی

ایستگاه‌های صلواتی در طول مسیر حرکت عزاداران فاطمی با توزیع نذورات پذیرای مردم غیور، مومن و متدین ایران اسلامی بودند.

به گزارش خبرنگاران اعزامی فارس در جای جای جنوب پایتخت ایستگاه‌های بزرگ صلواتی با طبخ ده‌ها دیگ آش نذری از زائران و مجاوران آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع)، عزاداران و مردم ولایی و شهیدپرور ایران اسلامی پذیرایی می‌کردند.

==============

گزارش از: مصطفی هدایی

==============

انتهای پیام/2462/ذ40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول