اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سوگ یاس نبوی

امامزاده یحیی (ع) میزبان تجمع عظیم عزاداران فاطمی شد

امامزاده یحیی (ع) در سوگ یاس نبوی، از عصر امروز میزبان تجمع عظیم عزاداران فاطمی شد.

امامزاده یحیی (ع) میزبان تجمع عظیم عزاداران فاطمی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، عزاداران فاطمی از عصر امروز در سمنان با برپایی تجمع بزرگ، پرشور و دیدنی خود، سالروز شهادت بی‌بی دو عالم، حضرت فاطمه زهرا (س) را گرامی داشتند.

عزاداران فاطمی در شهر  سمنان که از چند روز گذشته سیاه‌پوش شده است، بار دیگر به خیابان‌های مرکزی شهر سمنان آمدند تا با خیل گسترده خود، به جهانیان معاند اسلام و گروه‌های تکفیری و ضدبشری و دشمنان اسلام نشان دهند که هم‌چنان در حلقه مشتاقان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) قرار دارند.

تجمع عظیم عزاداران فاطمی از میدان سعدی سمنان بر اساس برنامه‌ریزی‌های قبلی انجام شده، آغاز شد و با طی مسیری قابل توجه و در حالی که هوای سمنان نیز این روزها زمستانی شده است، به امامزاده یحیی (ع) سمنان رسید.

مردم عزادار و مسئولان سمنان که حضور بی‌نظیری در تجمع عظیم عزاداران فاطمی از خود به نمایش گذاشته‌اند، از مقابل معراج‌الشهدای سمنان سوگواری خود را آغاز کردند و بار دیگر ثابت کردند که آرمان‌های دخت مکرم نبی اسلام (ص) در جامعه بارور خواهد شد.

دوست‌داران خاندان عصمت و طهارت (ع) با این تجمع ثابت کردند که ادامه‌دهنده راه شهدای والامقام انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در لبیک گفتن به حضرت فاطمه زهرا (س) هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدباقر عبدوس، امام جمعه موقت سمنان در پایان این مراسم در جمع مردم عزادار سمنان در وصف ویژگی‌های شخصیتی، مبارزاتی و سیاسی یاس نبوی سخنرانی کرد.

انتهای پیام/2249/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول