اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در شهرستان ورامین:

حضرت زهرا (س) شهیده قرآن است

نماینده ولی‌فقیه در شهرستان ورامین گفت: حضرت زهرا (س) شهیده قرآن است.

حضرت زهرا (س) شهیده قرآن است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، آیت‌الله سید مرتضی محمودی‌گلپایگانی صبح امروز در جمع مردم مومن و ولایی شهرستان ورامین اظهار داشت: در فاطمیه نه تنها زمینیان که فرشتگان آسمان‌ها نیز بر فاطمه (س) گریه می‌کنند، فاطمیه تمام کائنات عزادار دخت نبی مکرم اسلام (ص) هستند.

نماینده ولی‌فقیه در شهرستان رامین با بیان اینکه پیروان واقعی و عزاداران حقیقی حضرت زهرا (س) عاملان اصلی به قرآن هستند، گفت: حضرت زهرا (س) شهیده قرآن است، مولی متقیان علی (ع) و دیگر ائمه اطهار علیهم‌السلام نیز عاملان به قرآن بودند، حال باید ببینیم قرآن چه نقشی در زندگی ما دارد، چقدر برای قرآن اهمیت قائلیم و چقدر به قرآن عمل می‌کنیم، قرآن بر بصیرت بارها و بارها تاکید کرده است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: عزیزان هدف حضرت زهرا (س) مال، فدک، ریاست به معنای متداول امروزی نبود، هدف حضرت زهرا (س) اجرای دقیق و کامل فرامین الهی و عمل به قرآن است، ولایت هم در راستای قرآن است، ولایت هم عمل به قرآن است، ما اعتقاد به ولایت و امامت ائمه اطهار علیهم‌السلام را از قرآن گرفتیم اما عمل به قران آن طور که باید باشد در بین ما نیست.

نماینده ولی‌فقیه در شهرستان ورامین در پایان تصریح کرد: در ازدواج‌ها، عزاها، تجارت و کسب و کار، نحوه و سبک زندگی ما چقدر قرآن نقش دارد، باید با تاسی به حضرت زهرا (س) حضور قرآن در زندگی خود و عمل به آن را در زندگی خود پر رنگ‌تر از گذشته کنیم.

انتهای پیام/2462/س10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول