اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد حوزه و دانشگاه قم:

سیره و روش حضرت زهرا (س) الگوی برای بشریت است

استاد حوزه و دانشگاه قم گفت: سیره و روش بانوی بزرگوار اسلام حضرت زهرا (س) الگوی کاملی برای بشریت است.

سیره و روش حضرت زهرا (س) الگوی برای بشریت است

به گزارش خبرگزاری فارس از نکا، حجت‌الاسلام یدالله مقدسی صبح امروز در یادواره 17 تن از شهدای مسجد صاحب الزمان(عج) نکا گفت: برگزاری یادواره‌های شهدا، زنده کننده یاد شهدا و از غفلت رها کردن ما از این دنیای خاکی است.

وی اظهار داشت: شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس در دوران دفاع عاشورایی جانانه و عاشقانه برای حفظ و حراست از این نظام و ارزش‌های انقلاب اسلامی جان شیرین خود را کردند.

مقدسی با بیان اینکه ما هر چه داریم از برکت خون شهدا است و تداوم انقلاب با پاسداشت یاد و خاطره شهدا میسر می‌شود، افزود: باید حافظ دستاوردهای این عزیزان باشیم، چرا که تمام عزت، افتخار و سرافرازی ایران اسلامی مرهون فداکاری و ایثار شهداست.

این استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه غفلت از شهدا و خون‌های پاکی که برای این انقلاب ریخته شد خیانت است گفت: باید یادمان باشد چه خون‌هایی ریخته شد تا امروز ما بتوانیم در نهایت امنیت و عزت به سر ببریم.

وی با تاکید بر زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا تصریح کرد: برگزاری یادواره این عزیزان، علاوه بر نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، حافظ ارزش‌های اسلامی و خنثی کننده دسیسه‌های دشمنان است.

مقدسی با گرامیداشت سالروز شهادت زهرای اطهر(س) بیان داشت: فاطمه برای ولایت و ولایتمداری سختی‌ها و مشقت فراوانی را تحمل کرده و اشک‌های فراوانی ریختند تا ولایت پابرجا و باقی باشد.

استاد حوزه علمیه قم گفت: حضرت زهرا(س) برای اساس انقلاب که ولایت علی(ع) است اشک ریختند تا ولایت به عنوان ستون در جامعه باقی بماند و حمایت از ولایت علی (ع) برای فاطمه زهرا(س) از اولویت‌های مهم بوده است.

وی در پایان اذعان داشت: اساس فرهنگ دینی و اسلام از مسائل مهم در جامعه اسلامی است که باید مورد توجه قرار گیرد چرا که اگر اساس جامعه بر مبنای مسائل دینی و اسلامی شکل گیرد از بسیاری از انحرافات و بلایا و مشکلات جلوگیری می‌شود.

انتهای پیام/86002/ن30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول