اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره گاز شهرستان جم خبر داد

گازرسانی به 4 روستای شهرستان جم در سال جاری

رئیس اداره گاز شهرستان جم از گازرسانی به چهار روستای شهرستان جم در سال جاری خبر داد.

گازرسانی به 4 روستای شهرستان جم در سال جاری

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، حسین اندام صبح امروز در نشست مسئولان اظهار داشت: اداره گاز شهرستان جم در راستای ارائه خدمات بهینه به شهروندان از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند.

رئیس اداره گاز شهرستان جم از نحوه محاسبه قبوض گاز با در نظر گرفتن سه شرط منطقه‌ای، فصلی و میزان مصرف مشترک خبر داد.

وی افزود: در فصول گرم میزان بهای گاز در منطقه جنوب بیشتر و در فصل سرد این میزان کمتر است، از طرفی مشترکینی که مصرف کمتری داشته باشند هزینه پایین‌تری برای آنها محاسبه خواهد شد.

اندام بیان کرد: در شهرستان جم دارای چهار روستای بدون گاز هستیم که در تلاشیم امسال بتوانیم گازرسانی به آنها را انجام دهیم.

وی این روستاها را سرچشمه، کوه‌چهر، بیدو و چرموک ذکر کرد و ابراز داشت: گازرسانی به بیدو و چرموک را از تیر ماه شروع خواهیم کرد و در روستای سرچشمه نیز باید با همکاری این اداره و شرکت انتقال گاز، کار گازرسانی را انجام دهیم که در سال 93 در تلاشیم که این کار صورت پذیرد.

این مسئول در ارتباط با روستای کوه‌چهر یادآور شد: این روستا فاصله 12 کیلومتری تا خط اصلی گاز دارد و به‌دلیل کوهستانی بودن روستا هزینه‌های بسیار زیادی باید برای گازرسانی به این روستا صورت پذیرد که در حال پیگیری این موضوع هستیم و امیدواریم مشکل گاز این روستا نیز رفع شود.

وی گفت: تاکنون بالغ بر 5000 متر شبکه‌گذاری و 590 عدد انشعاب(علمک) در جم نصب شده و یک‌هزار و 253 واحد اشتراک‌پذیری نیز در جم انجام شده است.

انتهای پیام/2451/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول