اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مازندران:

موانع عملیات گازرسانی به کجور برطرف شود

استاندار مازندران گفت: موانع عملیات گازرسانی به کجور باید برطرف شود.

موانع عملیات گازرسانی به کجور برطرف شود

به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، ربیع فلاح جلودار در حاشیه نشست کارگروه توسعه کشاورزی و گردشگری کجور که در مسجد جامع شهر کجور برگزار شد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در نوشهر اظهار داشت: باید یک کارگروه خاص برای کجور مشخص شود و برای توسعه و آبادانی آن تعریف علمی و درست که دارای توجیه اقتصادی باشد تعیین شود.

 فلاح جلودار بیان داشت: طرح جامع دشت‌های کجور، پول و لکتور برای احیای بخش کشاورزی و کاشت گیاهان دارویی مورد بررسی قرار می‌گیرد و پس از اتمام مطالعات در این زمینه نسبت به چگونگی عملیاتی شدن آن تصمیم گرفته می‌شود.

وی افزود: امروزه اکوتوریسم به‌عنوان یک پدیده در جهان شناخته شده است و بنابراین در بخش کجور با توجه به توانمندی‌های بسیار فراوانی که در آن وجود دارد می‌توان با ایجاد زیرساخت‌های آن، گام‌های بزرگی در این راستا برداشت.

استاندار مازندران بر حفظ بافت و معماری بومی و محلی روستاهای کجور تاکید کرد و افزود: طول و عرض روستاها نباید دستکاری شود و باید به همان شکل و معماری بومی و محلی خودش باقی بماند.

وی تصریح کرد: ساخت منطقه کجور با توجه به شرایط اقلیمی و جغرافیایی در تعهد ما است و برای دستیابی به این هدف باید استعدادهای منطقه شناسایی شده و نسبت به رفع موانع بر سر راه توسعه آن اقدام و بر تقویت ظرفیت‌های موجود در کجور افزوده شود.

فلاح به موضوع گازرسانی در کجور نیز اشاره کرد و افزود: موانعی که برای عملیاتی شدن گازرسانی به کجور وجود دارد را باید هر چه سریع‌تر برطرف کرد تا در همین سال 93 حرکت برای گازرسانی به کجور شکل جدی‌تری به خود بگیرد و در این راه آمادگی داریم تا برای تسریع در روند این پروژه بیشتر کمک شود.

استاندار مازندران اظهار کرد: کارگروه زیربنایی، کشاورزی و گردشگری برای پیگیری امورات مربوط به موضوعات مورد نظر این جلسه نیز تشکیل شود تا در پایان اردیبهشت ماه بتوانیم با دست پر به کجور بیاییم و برای توسعه و شکوفایی بخش‌های مختلف این منطقه اقدامات عملی و اساسی انجام شود.

وی به آزاد راه تهران شمال اشاره کرد و گفت: اعتبارات بسیار خوبی برای تکمیل این پروژه اختصاص یافت و بنابراین باید هر چه زودتر نسبت به اتمام این پروژه مهم اقدام شود.

انتهای پیام/86019/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول