اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شرکت گاز گچساران خبر داد

آغاز فاز دوم گازرسانی به دژسلیمان و روستاهای تابعه

رئیس شرکت گاز گچساران از حضور کارشناسان، بازرسان و پیمانکاران و سایت ‌ویزیت کردن دژسلیمان و روستاهای تابعه به منظور آغاز فاز دوم گازرسانی به این روستاها خبر داد.

آغاز فاز دوم گازرسانی به دژسلیمان و روستاهای تابعه

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، ناصر دلفریان ظهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار کرد: پروژه گازرسانی به دژسلیمان از سمت روستاهای سادات و سعادت‌آباد در حال انجام است.

وی یادآور شد: این پروژه با وجود مشکلات و موانع بسیار سخت و محدود کننده با پیشرفت مطلوبی در حال انجام است.

دلفریان یادآور شد: عملیات گازرسانی به روستاهای سعادت‌آباد و دژسلیمان از توابع دهستان لیشتر گچساران که از سال گذشته آغاز شده، پیشرفت مطلوبی دارد.

وی ابراز داشت: با بررسی‌ها و کارشناسی‌های صورت گرفته شده، در فاز نخست این طرح به طول 20 کیلومتر شبکه‌گذاری اصلی با اعتباری افزون بر 91 میلیارد ریال در نظر گرفته شد.

دلفریان با اشاره به این‌که با تکمیل شبکه‌گذاری، عملیات شبکه‌های فرعی و نصب علمک در این روستاها انجام می‌شود، ادامه داد: بازرسان و پیمانکاران هم‌اکنون در حال سایت ویزیت کردن و بازبینی روستاهای شمس‌العرب، خلق‌آباد و روستاهای این حوزه هستند.

وی افزود: پس از اعلام نظر نهایی کارشناسان، فاز دوم عملیات گازرسانی به این روستاها آغاز می‌شود.

رئیس شرکت گاز گچساران خاطرنشان کرد: شبکه گازرسانی و خط انتقال پروژه گازرسانی به روستاهای سادات، سعادت‌آباد و خلق‌آباد از روستای سعادت آباد تا دژسلیمان انجام شده است.

دلفریان بیان کرد: پس از اتمام گازرسانی و اتمام شبکه‌گذاری عملیات نصب علمک نیز آغاز می‌شود.

وی با اشاره به روند مطلوب اجرای این پروژه گفت: این پروژه در هفته دولت آماده بهره‌برداری است.

دلفریان ابراز داشت: چند طرح بزرگ شبکه‌گذاری خط لوله گاز در مناطق روستایی گچساران در دست اقدام بوده که با تکمیل این طرح‌ها افزون بر 10 روستای این شهرستان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند خواهند شد.

به گزارش فارس، روستاهای سعادت‌آباد و دژسلیمان با بیش از 180 خانوار به ترتیب در هشت و 10 کیلومتری دوگنبدان مرکز گچساران قرار دارند.

انتهای پیام/82014/ع30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول