اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عرب‌مقصودی خبر داد

گازرسانی به 640 واحد صنعتی مازندران

مدیرعامل شرکت گاز مازندران تعداد واحدهای صنعتی گازرسانی شده تا پایان سال گذشته در استان را 640 واحد اعلام کرد.

گازرسانی به 640 واحد صنعتی مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی شرکت گاز مازندران، محسن عرب‌مقصودی اظهار داشت: در سال گذشته با وجود چالش‌های مختلف، موفقیت‌های موثر و قابل توجهی نصیب سازمان گاز مازندران شد که از جمله آنها می‌توان به گازرسانی به روستاهای استان و کسب جایزه ملی تعالی سازمانی در سطح تقدیرنامه چهار ستاره اشاره کرد.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی و تحریم‌ها در سال جاری افزود: با وجود این مشکلات، پروژه گازرسانی به 163 روستای استان مازندران در سال گذشته به بهره‌برداری رسید.

این مقام مسئول همچنین به افتتاح پروژه گازرسانی به شهر کتاب به عنوان آخرین شهر جلگه‌ای استان مازندران در سال گذشته اشاره و خاطرنشان کرد: گازرسانی به شهرهای کوهستانی باقیمانده مازندران نیز در دست بررسی و کارشناسی است.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران تعداد واحدهای صنعتی گازرسانی شده تا پایان سال گذشته در استان را 640 واحد اعلام کرد و گفت: در سال گذشته 72 هزار مشترک جدید به مشترکان گاز مازندران اضافه شدند.

عرب‌مقصودی در ادامه با اشاره به بحران برف در سال گذشته یادآور شد: گاز مازندران با همت کارکنان این سازمان در بحران اخیر عزت‌آفرینی کرد.

انتهای پیام/2296/ق/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول