اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت گاز گلستان خبر داد

اجرای 400 کیلومتر شبکه گازرسانی در گلستان

مدیر عامل شرکت گاز گلستان گفت: با وجود مشکلات موجود در سال گذشته، این شرکت توانسته 400 کیلومتر شبکه گازرسانی در سطح این استان اجرا کند.

اجرای 400 کیلومتر شبکه گازرسانی در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان گلستان، رمضانعلی سنگدوینی با بیان اینکه در سال جدید با بهره‎گیری از فرمایشات مقام معظم رهبری باید با عزمی جدی بیش از پیش تلاش کنیم، اظهار داشت: سال گذشته با وجود مشکلات فراوان و تنگناهای اقتصاد موجود خوشبختانه سال بسیار خوبی برای این شرکت بود و توانستیم برابر برنامه به تمام اهداف مورد نظر دست یابیم.

وی با اشاره به نامگذاری امسال به سال «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» از سوی مقام معظم رهبری تصریح کرد: اولویت اصلی و سرلوحه اهداف این شرکت فرمایش گوهربار مقام معظم رهبری است که در این خصوص گاز گلستان نیز باید در راستای رهنمود ارزشمند رهبر معظم قدم بوده و با عزمی جدی و توان مضاعف سهم مهمی را در این رابطه ایفا می‎کنیم. 

مدیر عامل شرکت گاز استان گلستان خاطرنشان کرد: شروع سال جدید مقارن با ایام فاطمیه بود این بانوی بزرگوار نیز جایگاه ارزشمندی به ویژه از بعد ولایت‎مداری برخوردار است که همواره تا آخرین لحظات عمر شریفش به این امر توجه داشت و امیدواریم تقارن ایام فاطمیه با سال جدید نوید بخش سالی پر خیر و برکت برای کشور ما باشد.

سنگدوینی افزود: در سال گذشته علاوه بر افتخارات کسب شده خوشبختانه با وجود مشکلات موجود توانستیم در سطح استان افزون بر 400 کیلومتر شبکه اجرا کنیم.

وی ادامه داد: گازرسانی به یک شهر و تعداد 24 روستا، جذب 34 هزار مشترک و نصب 12 هزار انشعاب گاز نیز از اهم برنامه‎های تحقق یافته این شرکت در سال 1392 است. 

مدیر عامل شرکت گاز استان گلستان اظهار امیدواری کرد که در سال جاری با همت و تلاش مضاعف مجموعه شرکت گاز استان گلستان بتواند بیش از پیش خدمات خود را توسعه داده و به نحو شایسته‎ای در چرخه اقتصادی استان سهیم باشد.

انتهای پیام/2307/ذ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول