اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل پالایشگاه جم خبر داد

آمادگی کامل پالایشگاه جم برای آغاز تعمیرات اساسی

مدیرعامل پالایشگاه جم از آمادگی کامل پالایشگاه جم برای آغاز تعمیرات اساسی خبر داد.

آمادگی کامل پالایشگاه جم برای آغاز تعمیرات اساسی

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، رحیم اسلامی بعد از ظهر امروز در بازدید از پالایشگاه جم اظهار داشت: برنامه‌ریزی و هماهنگی عملیات تعمیرات اساسی در بزرگترین پالایشگاه گازی کشور در حال انجام است و به زودی این مهم آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه واحدهای کالا، تعمیرات، HSE و واحد های پشتیبانی و بهداری برای انجام هر گونه اقدام عملی اعلام آمادگی کرده‌اند، خاطرنشان کرد:‌ آموزش‌های لازم HSE و رعایت تمامی الزامات ایمنی از جمله مواردی است که برای آغاز تعمیرات اساسی بر روی آن تاکید شده است.

مدیرعامل پالایشگاه جم تصریح کرد: اعلام برنامه تعمیرات اساسی برای هماهنگی دیگر واحد های مربوطه و اعلام آخرین اقلام مورد نیاز تعمیرات اساسی نیز از دیگر موارد مهم است.

وی اضافه کرد: سال گذشته یکی از پرکارترین سال‌ها برای مجموعه پالایشگاه و واحد تعمیرات اساسی بوده که به لطف خداوند متعال و مجموعه نیروهای انسانی مخلص و دلسوز، حجم عظیم کارهای تعمیراتی و نوسازی در پالایشگاه با موفقیت به پایان رسید.

مدیرعامل پالایشگاه جم گفت: در سال گذشته علاوه بر واحد های شیرین‌سازی، عملیات تعمیرات اساسی بر روی دستگا‌ه‌های دیگ بخار، مخازن، دستگاه‌های زباله‌سوز و همچنین فلاش درام‌ها نیز با موفقیت صورت گرفت.

اسلامی بیان کرد: شرکت پالایش گاز فجر جم در مجموع هشت واحد شیرین‌سازی دارد که انتظار می‌رود با توکل به خداوند متعال و تلاش و جدیت مجموعه نیروهای انسانی عملیات تعمیرات اساسی همه این واحدها زودتر از برنامه به پایان برسد.

وی یادآور شد: شرکت پالایش گاز فجر جم تامین‌کننده نزدیک به 27 درصد گاز مصرفی کشور است و روز به روز شاهد موفقیت بیشتر در این مجموعه هستیم.

انتهای پیام/2451/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول