اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل پالایشگاه فجر جم خبر داد

تولید و فراورش 4 میلیارد مترمکعب گاز در پالایشگاه جم

مدیرعامل پالایشگاه فجر جم از تولید و فراورش 4 میلیارد مترمکعب گاز در پالایشگاه جم در یکسال اخیر خبر داد.

تولید و فراورش 4 میلیارد مترمکعب گاز در پالایشگاه جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، رحیم اسلامی ظهر امروز در بازدید از پالایشگاه جم اظهار داشت: پالایشگاه جم از مهم‌ترین پالایشگاه‌های گازی در کشور است و بیش از 27 درصد گاز کشور را تامین می‌کند.

وی افزود: امسال با تلاش و مدیریت جهادی در راستای رشد و تعالی پالایشگاه اهتمام می‌ورزیم و امیدوار هستیم به اهداف مورد نظر برسیم.

مدیرعامل پالایشگاه فجر جم با اشاره به دریافت گاز از پارس جنوبی خاطرنشان کرد: پالایشگاه جم از شش ماه گذشته روزانه 25 میلیون متر مکعب گاز از فازهای 6 و 7 و 8 پارس جنوبی دریافت و مابقی گاز خود را از میدان‌های گازی نار و کنگان دریافت کرده است.

اسلامی تصریح کرد: شرکت پالایشگاه فجر جم در سال 91 بیش از 2 میلیارد و 400 میلیون متر مکعب و در سال 92 نیز 3 میلیارد و 300 میلیون متر مکعب خوراک از پارس جنوبی دریافت کرده است.

وی با بیان اینکه پالایشگاه فجر جم با تولید روزانه 125 میلیون متر مکعب گاز پالایشی، بیش از 4 میلیارد متر مکعب گاز در سال 92 فراورش کرد، یادآور شد: امیدواریم میزان دریافت خوراک از پارس جنوبی در سال جاری افزایش یابد و با این امر بتوانیم تولید را افزایش دهیم.

مدیرعامل پالایشگاه جم گفت: کیفیت‌بخشی در امر تولید از مهم‌ترین اهداف این مجموعه است و تلاش می‌کنیم در سالی که به نام «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» نامگذاری شده به اهداف خود برسیم.

انتهای پیام/2451/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول