اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان:

348 معلم برگزیده کشوری تجلیل می‌شوند

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان از انتخاب 348 معلم برگزیده در سه بخش منطقه‌ای، استانی و کشوری خبر داد.

348 معلم برگزیده کشوری تجلیل می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، احمد آخوندی ظهر امروز در نخستین کمیته برنامه‌ریزی سال جدید که با موضوع بزرگداشت مقام معلم برگزار شد، با بیان اینکه برگزیده‌ها در روز معلم تقدیر می‌شوند، اظهار داشت: سهمیه معلمین نمونه بر اساس آمار جمعیتی است که از بین 5 هزار و 253 پرونده، تعداد یک‌هزار و 112 برگزیده منطقه‌ای هستند که از این تعداد 329 نفر در سطح منطقه برگزیده شدند.

وی ادامه داد: از این تعداد 71 نفر به استان معرفی شده و از این تعداد 18 نفر برگزیده استانی و از این 18 نفر نیز یک نفر برگزیده کشوری است که در نهایت 348 نفر برگزیده منطقه‌ای، استانی و کشوری هستند.

در این جلسه که پروژه ساماندهی نیروی انسانی سال 94 _ 93 نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت، مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان همچنین با اشاره به نام‌گذاری شعار امسال مبنی بر سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب با در نظر گرفتن تمامی ملاحظات اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی عنوان مناسبی برای امسال انتخاب کرده‌اند که در تحقق این رسالت مهم نقش آموزش و پرورش بسیار خطیر است.

انتهای پیام/88007/س10/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول