اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

ظهر امروز صورت گرفت

عیادت مدیرکل آموزش و پرورش کردستان از معلم مصدوم استان آذربایجان‌ شرقی

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان با حضور در بیمارستان بعثت سنندج، از معلم مصدوم استان آذربایجان ‌شرقی که بر اثر سانحه تصادف در بیمارستان بعثت سنندج بستری شده است، عیادت کرد.

عیادت مدیرکل آموزش و پرورش کردستان از معلم مصدوم استان آذربایجان‌ شرقی

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سالار عرفانی‌نسب ظهر امروز با حضور در بیمارستان بعثت سنندج از خانم حافظه اسدی دبیر شیمی شهرستان اسکو از توابع آذربایجان شرقی که بر اثر تصادف اتومبیل در جریان سفر به استان کردستان دچار مصدومیت شده بود عیادت و با بستگان وی دیدار کرد.

وی ضمن پیگیری اقدامات صورت گرفته و کار درمانی این فرهنگی، بر پیگیری معالجات پزشکی وی تاکید و از آمادگی این اداره‌ کل برای هر‌گونه کمک در این راستا خبر داد.

وی بیان کرد: این فرهنگی شهرستان اسکو از توابع آذربایجان شرقی در جریان سفر به استان کردستان و شهرستان بانه به همراه خانواده در سانحه تصادف دچار مصدومیت و در بخش ICU بیمارستان بعثت سنندج بستری شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان گفت: آموزش و پرورش کردستان برای اسکان مسافران نوروزی خود 2 هزار کلاس درس را آماده کرده و با استفاده از امکانات موجود خدمات لازم را به مهمانان نوروزی ارائه می‌دهد و در صورت بروز هرگونه مشکل برای مسافران فرهنگی استان کردستان از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

انتهای پیام/79007/ط20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول