اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابهر:

شورای معلمان و دانش‌آموزی پل ارتباطی مدارس هستند

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابهر گفت: شورای معلمان و دانش‌آموزی پل ارتباطی مدارس با یکدیگر هستند.

شورای معلمان و دانش‌آموزی پل ارتباطی مدارس هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، موسی رضایی ظهر امروز در جمع کارکنان ستادی آموزش و پرورش ابهر خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، آنها را قهرمانان واقعی نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و اظهار داشت: تکریم ارباب رجوع براساس منشور حکومت حضرت علی (ع) از مهم‌ترین برنامه‌های آموزش و پرورش شهرستان ابهر در سال جاری خواهد بود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابهر به نامگذاری سال 93 توسط مقام معظم رهبری به «سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی»اشاره کرد و عنوان داشت: امیدواریم با استفاده از رهنمودهای داهیانه مقام معظم رهبری آموزش و پرورش نیز برای تحقق شعار سال 93 در خصوص توسعه و گسترش فرهنگ اسلامی، با عزم ملی و مدیریت جهادی تلاش کند.

این مسئول با بیان اینکه خلاقیت زمانی در فرهنگیان شکوفا خواهد شد که امنیت شغلی داشته باشند، افزود: تبدیل فرهنگ امنیتی به امنیت فرهنگی از مهم‌ترین برنامه‌های اداره آموزش و پرورش شهرستان ابهر خواهد بود.

وی، تشکیل اتاق فکر، شناسایی مشکلات مدارس و رفع آنان در قالب طرح تلاش و توسعه، پیگیری مطالبات فرهنگیان، گواهینامه‌های نوع دوم، اهتمام به تحقیق و پژوهش و  احیای شورای معلمان و شورای دانش آموزی مدارس را ازمهمترین برنامه‌های خود دانست و اذعان داشت: شورای معلمان و شورای دانش آموزی مدارس به معنای واقعی پل ارتباطی مدارس با اداره خواهد بود و از این پس با نماینده دانش آموزان به صورت مستمر در ارتباط خواهیم بود.

رضایی احیای آموزش و پرورش را منوط به احیای معلمان دانست و خاطر نشان کرد: مطالبات آموزش و پرورش را در سطح شهرستان و استان پیگیری خواهیم شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابهر از دیگر شاخصه‌های کار اداری مطلوب را سرعت عمل توام با دقت عنوان کرد و متذکر شد: یکی از انتظارات این اداره همکاری، همیاری و همدلی بین کارکنان است و در سایه همدلی و همفکری کارها به نحو مطلوب و با سرعت عمل پیش می‌رود.

وی ادامه داد: باید به زحمات و تلاش‌هایی که در حوزه‌های مختلف صورت می گیرد بها دهیم و قدردان تلاش یکدیگر باشیم.

این مسئول همدلی و هم‌فکری را رمز موفقیت دستگاه‌ها دانست و تأکید کرد: همه ما دارای توانمندی‌هایی هستیم و باید این توانمندی‌های خود را در صورت نیاز دیگران به آنها ارائه دهیم و در رفع مشکلات گام برداریم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابهر در پایان با بیان اینکه اولین ایستگاه معلمی است و  آخرین آن نیز معلمی خواهد بود، اعلام کرد: با تمام توان در خدمت مردم، فرهنگیان، دانش‌آموزان و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم.

انتهای پیام/73009/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول