اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قوچان:

معلمان در ترسیم نقشه راه و توسعه قوچان کمک کنند

فرماندار قوچان گفت: انتظار از معلمان این بوده که در تهیه و ترسیم نقشه راه و توسعه قوچان برای آینده کمک کنند تا هرکس بداند چه مسیری را در حوزه‌های مختلف باید طی کند.

معلمان در ترسیم نقشه راه و توسعه قوچان کمک کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قوچان، علیرضا قامتی ظهر امروز در جمع مدیران واحدهای آموزشی شهر و روستا در مجتمع فرهنگی رفاهی فرهنگیان قوچان اظهار داشت: باید مطالعه و تحقیق بر اسناد گذشته شهرستان قوچان صورت گرفته و این آمادگی وجود دارد تا این اسناد در اختیار معلمان و مردم قرار گیرد تا بتوان کار را از نقطه‌ای آغاز کرد.

وی تاکید کرد: انتظار از معلمان این بوده که در تهیه و ترسیم نقشه راه و توسعه قوچان برای آینده کمک کنند تا هر کس بداند چه مسیری را در حوزه‌های مختلف باید طی کند.

رئیس شورای اداری شهرستان قوچان با تأکید بر این مطلب که معلمان باید پدران جامعه باشند، گفت: بازنشستگان آموزش و پرورش نباید خود را از عرصه اجتماعی بازنشسته بدانند بلکه باید به عنوان مشاورینی ارزشمند در کنار مدیران جوان قرار بگیرند.

وی اضافه کرد: باید تجربیات زیاد آنان در خدمت تمام شهروندان قرار گرفته و در هر جا که نیاز است تذکر، هدایت و ارشاد صورت بگیرد.

فرماندار قوچان با بیان این مطلب که باید بستر مناسب با برنامه‌ریزی برای علاقه‌مندان به کمک به شهرستان فراهم شود، یادآور شد: رویکرد مدیران و معلمان می‌تواند الگوی رفتاری دانش‌آموزان در معلومات علمی و تفکرات و بینش آنها باشد.

این مقام مسئول بیان کرد: هدایتگری و برنامه‌ریزی می‌تواند در جمع‌بندی پایان سال دروس دانش‌آموزان برای موفقیت‌های علمی اثرگذار باشد.

قامتی با یادآوری این مطلب که سیاست‌های اقتصادی دولت براساس اصول کارشناسی صورت می‌گیرد، تأکید کرد: دولت با یک نگاه علمی و کارشناسی به دنبال شروع مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها بوده و آموزش و پرورش با ارتباطی که با خانواده‌ها دارد می‌تواند در این موضوع یاری‌رسان باشد.

وی عنوان کرد: اقشار کم‌درآمد و بی‌بضاعت امکان دسترسی به اینترنت و سیستم‌های کامپیوتری را نداشته که آموزش و پرورش می‌تواند به این عزیزان کمک کرده تا حقی تضییع نشود.

فرماندار قوچان تصریح کرد: آموزش و پرورش می‌تواند به نوعی کمک‌رسان سیستم‌های اداری بوده تا دولت را در اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها کمک کرد.

انتهای پیام/2202/ق30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول