اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آخرین اخبار از پرداخت مطالبات معلمان در کهگیلویه و بویراحمد

خادمی: پرداخت مطالبات معلمان گیر حقوقی دارد/ مشکل پرداخت در گچساران، دهدشت و یاسوج

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مطالبات معلمان این استان بخشی از آن تخصیص داده شده اما برای پرداخت گیر حقوقی وجود دارد.

خادمی: پرداخت مطالبات معلمان گیر حقوقی دارد/ مشکل پرداخت در گچساران، دهدشت و یاسوج

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سیدموسی خادمی عصر امروز در نشست مطبوعاتی خود با اصحاب رسانه بخشی را به موضوع مطالبات معلمان در این استان اختصاص داد و گفت: هم نمایندگان و هم ما مسئولان برای پرداخت این مطالبات پی‌گیری گسترده‌ای داشته‌ایم و خود آموزش و پرورش هم به صورت همیشگی پی‌گیر است.

مقام ارشد اجرایی در استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: مبلغ 35 میلیارد تومان با این پی‌گیری‌ها تخصیص داده شده است متأسفانه اشکالات حقوقی باعث شده تا این پول به خزانه واریز نشود.

خادمی افزود: تاکنون توانسته‌ایم 60 تا 70 درصد این مشکلات را برطرف کنیم ولی در سه شهر گچساران و یاسوج و دهدشت برای پرداخت‌ها در بحث حقوقی دچار مشکل شده‌ایم.

استاندار تصریح کرد: دستگاه‌های نظارتی معتقد هستند که مشکلات قانونی در این راه برای پرداخت وجود دارد که در این میان وزارت آموزش و پرورش بحث‌هایی دارد و نهادهای نظارتی ما هم بحث‌هایی دارند و ما نیز در این میان با به کار گرفتن همه اهرم‌ها طبق قانون به دنبال پرداخت هستیم.

انتهای پیام/2571/ق10/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول