اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قزوین:

نهضت خدمت‌رسانی نوروزی در طول سال تداوم داشته باشد

استاندار قزوین گفت: نهضت خدمت‌رسانی در ایام نوروز باید در طول سال تداوم داشته باشد و به الگوی عملی و رفتاری مدیران تبدیل شود.

نهضت خدمت‌رسانی نوروزی در طول سال تداوم داشته باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، مرتضی روزبه صبح امروز در جمع کارکنان استانداری قزوین اظهار داشت: هر تغییر و تحولی فرصتی برای ارزیابی وضعیت و عملکرد فردی و اجتماعی و سازمانی است و این از آموزه‌های دینی است که بدانیم کجا بودیم و در چه وضعیتی قرار داریم و به چه سمت و سویی باید برویم.

وی افزود: همه انسان‌های موفق کسانی هستند که یک چنین برنامه‌ریزی، ارزیابی و محاسبه‌ای از عملکرد خود دارند.

استاندار قزوین با بیان اینکه امسال در ایام تعطیلات نوروز گام‌های اساسی در راستای خدمت‌رسانی به مردم و مسافران برداشته شد، یادآور شد: با توجه به تردد بیش از هفت میلیون خودرو، قزوین توانست رتبه نخست کشوری را در کاهش حوادث جاده‌ای به خود اختصاص دهد که نشان می‌دهد با وجود افزایش 30 درصدی حجم خودرو از مسیرهای مواصلاتی استان، حجم حوادث و سوانح جاده‌ای در مقایسه با سال گذشته بیش از 70 درصدی کاهش یافته است.

روزبه ادامه داد: این آمارها بیانگر نوعی تدبیر و اقدامات و فعالیت‌های صورت گرفته است که می‌تواند طلیعه خوبی برای تداوم همکاری و همراهی مدیران و دستگاه‌ها باشد و این مسیر  باید در طول سال تداوم داشته باشد.

این مسئول با اشاره به ارتقای سطح امنیت و کاهش جرایم در ایام تعطیلات نوروز در قزوین بیان کرد: امسال تدبیری در حوزه معاونت سیاسی و امنیتی استانداری اتخاذ شد که نتیجه آن کاهش 30 درصدی جرایم در ایام تعطیلات نوروز بود و این نشانه ظرفیت و توانمندی در سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی و نظارتی استان است که باید در سایه هم‌افزایی، همکاری و تدبیر ادامه داشته باشد تا میوه خدمت‌رسانی دائماً در ذائقه مردم شیرینی کند.

استاندار قزوین ابراز کرد: ما می‌توانیم این شیوه خدمت‌رسانی در ایام نوروز را در طول سال ادامه بدهیم و برای این کار باید برنامه‌ریزی کنیم و مردم نیز از مدیران همین انتظار را دارند.

روزبه با اشاره به نامگذاری و انتخاب راهبرد سال از سوی مقام معظم رهبری عنوان کرد: این نامگذاری، نقشه راه مدیران است که نباید در حد شعار و تشریفات باقی بماند بلکه باید عملیاتی شود و صرفاً محدود به سال 93 نیست بلکه باید برای همیشه از آن استفاده کرد.

وی اضافه کرد: مفهوم مدیریت جهادی از مفاهیم محوری و کلیدی در سال جاری است که باید تبیین شده و ضمن بیان تفاوت آن با سایر اشکال مدیریت، شاخص‌های مدیریت جهادی مشخص و بر اساس یک برنامه دقیق در نظام مدیریتی عملیاتی شود.

استاندار قزوین از اجرای فاز دوم قانون هدفمندی یارانه‌ها همگام با سایر استان‌ها خبر داد و گفت: اجرای فاز دوم قانون هدفمندی یارانه‌ها یکی از اولویت‌های اصلی استان قزوین در سال جاری است.

انتهای پیام/2667/صا30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول