اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار قزوین خبر داد

آمادگی 387 دفتر آی.تی برای ثبت‌نام هدفمندی یارانه‌ها در قزوین

معاون عمرانی استاندار قزوین گفت: 387 دفتر و مرکز آی.تی و خدمات ارتباطات در استان قزوین آمادگی ثبت‌نام متقاضیان دریافت یارانه‌ها به روش خود اظهاری در مرحله اجرای دوم قانون هدفمندی یارانه‌ها را دارند.

آمادگی 387 دفتر آی.تی برای ثبت‌نام هدفمندی یارانه‌ها در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، منوچهر حبیبی ظهر امروز در جلسه ستاد هماهنگی اجرای مرحله دوم قانون هدفمندی یارانه‌‌ها اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی دولت را مکلف به اجرای مرحله دوم قانون هدفمندی یارانه‌ها کرده که بر اساس این قانون باید 50 درصد از درآمدهای حاصل از اجرای این طرح به قشرهای ضعیف و نیازمند جامعه تخصیص یابد.

وی اذعان کرد: 30 درصد از منابع این طرح باید در راستای تقویت و حمایت از بخش تولید و 20 درصد مابقی برای تأمین و آماده‌سازی زیرساخت‌ها در اختیار دولت قرار بگیرد.

مسئول حوزه حمل و نقل و سوخت ستاد هدفمندی یارانه‌ها استان قزوین بیان کرد: ثبت‌نام جدید برای اجرای فاز دوم این طرح از 20 فروردین آغاز می‌شود و انتظار می‌رود کسانی که دریافت یارانه‌ها تأثیری در سبد کالاهای خانوار آنها ندارد از دریافت یارانه انصراف بدهند.

حبیبی اضافه کرد: دستگاه‌های فرهنگی به ویژه صدا و سیما و رسانه‌های جمعی، تریبون‌های ائمه جمعه و نهادهای فرهنگی باید برای اطلاع‌رسانی و اعتمادسازی لازم در این زمینه برنامه‌ریزی و فعالیت کنند.

این مسئول ادامه داد: در اجرای مرحله دوم، ثبت‌نام متقاضیان به شیوه الکترونیکی و از طریق دفاتر خدمات روستایی، کافی‌نت‌ها و دفاتر پیشخوان خدمات دولت در شهرها انجام می‌شود و البته افرادی که دسترسی به اینترنت دارند می‌توانند در منازل خود نسبت به ثبت‌نام و تکمیل فرم اطلاعات درخواستی اقدام کنند.

معاون عمرانی استاندار قزوین به آمادگی 387 دفتر IT برای ثبت‌نام مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها در قزوین اشاره کرد و یادآور شد: در حال حاضر 30 دفتر پستی، 210 دفتر ICT روستایی، 67 دفتر پیشخوان دولت و 80 کافی‌نت در سطح استان قزوین آمادگی ثبت‌نام از متقاضیان دریافت یارانه در مرحله دوم طرح قانون هدفمندی یارانه‌ها را دارند.

حبیبی اضافه کرد: مسئولان دفاتر فناوری اطلاعات هیچگونه حق و مسئولیتی در خصوص راستی آزمایش اطلاعات دریافتی از متقاضیان را ندارند و اطلاعات افراد  باید کاملاً محرمانه باشد.

وی ادامه داد: شرکت مخابرات و اداره کل ارتباطات و اطلاعات باید بسترهای لازم را برای بالا بردن ظرفیت ارتباطی و ایجاد خطوط لازم برای ثبت‌نام متقاضیان فراهم کنند.

مسئول حوزه حمل و نقل و سوخت ستاد هدفمندی یارانه‌ها استان قزوین عنوان کرد: همچنین آموزش دست‌اندرکاران و عوامل اجرایی ثبت‌نام از متقاضیان نیز در دو روز آینده در دستور کار قرار بگیرد.

انتهای پیام/2667/ق30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول