اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری قزوین:

اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها از طرح‌های راهبردی کشور است

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری قزوین گفت: اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها از طرح‌های راهبردی و کلان کشور است.

اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها از طرح‌های راهبردی کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، عباسعلی درافشانی ظهر امروز در جلسه ستاد هماهنگی مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها در قزوین اظهار داشت: در حال حاضر اقدامات مؤثر و مناسبی در راستای عملیاتی شدن این طرح پیش‌بینی شده است.

وی افزود: هر بخش از اجرای این طرح که نیازمند همکاری و هماهنگی دستگاه‌های اجرایی است باید پیش‌بینی و بسترسازی لازم در این خصوص انجام شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری قزوین یادآور شد: دفاتر پیشخوان خدمات دولت بازوان اجرایی دولت در اجرای هرچه بهتر و سریع‌تر این طرح محسوب می‌شوند که باید آمادگی لازم را در این خصوص داشته باشند.

درافشانی اضافه کرد: آموزش دست‌اندرکاران و عوامل اجرایی در دفاتر و مراکز ارتباطی باید جدی گرفته شود و در دستور کار قرار بگیرد.

مسئول حوزه فناوری اطلاعات و IT  ستاد هدفمندی یارانه‌ها در استان قزوین تصریح کرد: اجرای دقیق این طرح نیازمند هماهنگی و تبیین در سطح ادارات شهرستانی و تعامل با دستگاه‌های مرکزی است تا بتواند با اجرای دقیق در نهایت رضایتمندی مردم را تأمین کند.

انتهای پیام/2667/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول