اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس امور شعب بانک ملی کهگیلویه و بویراحمد:

در راستای همکاری با کمیته امداد از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنیم

رئیس امور شعب بانک ملی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در راستای همکاری با کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنیم.

در راستای همکاری با کمیته امداد از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید غلام‌رضا متقی صبح امروز در دیدار با رئیس امور شعب بانک ملی کهگیلویه و بویراحمد با ارائه گزارشی از برنامه‌ها و طرح‌های کمیته امداد در خدمت‌رسانی به مددجویان، اظهار کرد: تلاش ما این است که با تعامل و همکاری همه دستگاه‌ها و نهادهای دولتی بستری مناسب برای رفع مشکلات مددجویان به خصوص در زمینه اشتغال آنان فراهم کنیم.

متقی با تقدیر و تشکر از همکاری‌ها و تعامل بین بانک‌های عامل و کمیته امداد گفت: بانک‌ها حضوری خوب و فعال در برنامه‌های کمیته امداد دارند و هر یک به نحوی در راه کمک به پیشبرد اهداف این نهاد یاری‌گر ما بوده‌اند که امید است این همکاری‌ها توسعه یابد.

وی با اشاره به نام‌گذاری سال به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی توسط مقام معظم رهبری، بیان کرد: در جهت تحقق شعار سال و در راستای توسعه اشتغال و پرداخت تسهیلات به مددجویان خواهان همکاری و تعامل بانک‌ها به خصوص بانک ملی هستیم.

متقی افزود: امید است با همکاری و تعامل موثر و مفید و ارائه خدمات جهادی بتوانیم راهگشای مشکلات نیازمندان باشیم.

رئیس امور شعب بانک ملی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست با تقدیر از خدمات کمیته امداد به خصوص در بحث اشتغال مددجویان، گفت: ما وظیفه داریم تا جایی که ممکن است در برنامه‌های مشارکتی کمیته امداد برای کمک به نیازمندان همکاری کنیم.

محمدرشید جبا با اشاره به موفقیت طرح‌های اشتغال‌زایی کمیته امداد برای مددجویان، اظهار کرد: کمیته امداد در راستای اشتغال مددجویان اقدامات موثری انجام داده و در این زمینه لازم است که بانک‌های عامل وارد عمل شده و با ارائه تسهیلات مشکل اشتغال نیازمندان جامعه را برطرف کنند.

وی افزود: در راستای همکاری با کمیته امداد و کمک به مددجویان این نهاد از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنیم و آمادگی داریم تا هم‌پای کمیته امداد در رفع فقر در استان قدم برداریم.

جبا با اشاره به این‌که خدمت به نیازمندان جامعه برای ما بزرگترین افتخار است، خاطرنشان کرد: وظیفه شرعی و قانونی خود می‌دانیم که در راه ارائه خدمت به قشر محروم جامعه به خصوص در پرداخت تسهیلات به آن‌ها با کمیته امداد همکاری کنیم.

انتهای پیام/82009/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول