اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال گذشته صورت گرفت

خودکفایی 3854 خانوار مددجوی کمیته امداد سیستان و بلوچستان

معاون خودکفایی و اشتغال کمیته امداد سیستان و بلوچستان ازخودکفاشدن 3 هزار و 854 خانوار مددجوی کمیته امداد این استان تا پایان بهمن ماه سال 92 خبر داد.

خودکفایی 3854 خانوار مددجوی کمیته امداد سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان،، رمضان پودینه اظهار داشت: کمیته امداد استان در 11 ماهه سال 92 با اعتباری بالغ بر 383 میلیارد ریال برای تعداد 6 هزار و 264 طرح اشتغال ایجاد کرده است.

وی افزود: این طرح‌ها در قالب کارانگیزی، توان افزایی، خودکفایی و در سرفصل‌های مختلف شغلی کشاورزی، باغداری، دامپروری، شیلات، صنایع دستی، خدمات و غیره برای مددجویان، فرزندان مددجو و اقشار نیازمند اجرا شده است.

پودینه بیان داشت: از این تعداد، 3854 نفر با بهره گیری از تسهیلات اشتغال و خدمات کاریابی کمیته امداد امام خمینی (ره) به خودکفایی نایل آمدند.

پودینه در ادامه افزود : یکی از اصلی‎ترین برنامه‎های این نهاد توانمندسازی خانواده‎های تحت حمایت و ایجاد اشتغال برای مددجویان و قشرهای نیازمند بوده که خروج سالیانه 10 درصد این افراد از چرخه حمایتی کمیته امداد گواهی براین ادعا است.

پودینه خاطرنشان کرد: این نهاد درحال حاضر 45 هزار و 817 خانوار را تحت حمایت کامل خدمات اشتغال قرار داده است.

اجرای دوره‎های آموزشی کوتاه مدت و بلندمدت و حرفه آموزی دانش آموزان دوره دبیرستان یکی دیگر از برنامه‎های ایجاد اشتغال افراد است که بدین منظور در 11 ماهه سال 92 تعداد 14 هزار و 432 نفر آموزش‎های مختلف شغلی را فرا گرفته‎اند.

انتهای پیام/75004/خ/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول