اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله باریک‌بین تأکید کرد

ضرورت غنی‌سازی فرهنگی مددجویان کمیته امداد

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: مددجویان را باید از نظر فرهنگی غنی کنید تا فقری که هم‌اینک گریبانگیر برخی خانواده‌ها شده است آنها را دچار آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی نکند.

ضرورت غنی‌سازی فرهنگی مددجویان کمیته امداد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد امام خمینی استان قزوین، آیت‌الله هادی باریک‌بین در دیدار مدیرکل و جمعی از کارکنان کمیته امداد امام خمینی استان قزوین بیان کرد: فعالیت در کمیته امداد هم یک فرصت و هم نعمتی الهی است و خداوند سبحان به شما امدادگران این توفیق را عطا کرده تا به خانواده‌های نیازمند و کم‌درآمد کمک کنید.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین عنوان کرد: امدادگری از صفات انبیاء و اولیای الهی بوده است در نتیجه شما امدادگران ادامه دهند راه انبیاء الهی هستید از این رو لازم است فرصت‌ها را مغتنم بشمارید.

وی اظهار داشت: همه فعالیت‌ها و خدمات کمیته امداد امام خمینی ارزشمند است چراکه منجر به عزت نفس و کرامت انسانی خانواده‌های نیازمند می‌شود؛ توانمندسازی و خودکفایی خانواده‌های زیر پوشش کار بسیار با ارزشی است و همه باید تلاش کنند تا در این راستا گام بردارند.

باریک‌بین افزود: مددجویان را باید از نظر فرهنگی غنی کنید تا فقری که هم اینک گریبانگیر برخی خانواده‌ها شده است آنها را دچار آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی نیز نکند.

نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: تعامل و همکاری کمیته امداد با حوزه‌های مختلف به ویژه با حوزه‌های دانشگاهی و حوزه علمیه بسیار پسندیده است از این رو باید از این ظرفیت برای غنای فرهنگی خانواده‌های تحت حمایت بیشتر استفاده کند.

انتهای پیام/2667/غ/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول