اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی:

کمیته امداد از افتخارات نظام است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: کمیته امداد از افتخارات انقلاب اسلامی بوده و امسال کمیته امداد باید با فرهنگ جهادی در راستای کمک به اقشار محروم جامعه حرکت کند.

کمیته امداد از افتخارات نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه حجت‌الاسلام سید مهدی قریشی پیش از ظهر امروز در دیدار اعضای شورای مدیران کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان غربی، اظهار داشت: توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در ابتدای سال جاری در خصوص اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی امری مهم و اساسی است که باید دستگاه‌های اجرایی مختلف اهتمام ویژه‌ای به آن داشته باشند و فعالیت خود را در این خصوص با شتاب بیشتری دنبال کنند.

وی فعالیت‌های کمیته امداد را از افتخارات انقلاب اسلامی عنوان کرد و ابراز داشت: اقدامات بسیار خوبی در سال‌های گذشته در خصوص کمک به نیازمندان و توانمندسازی روزافزون خانواده‌های مددجو در استان انجام شده و این اقدامات باید مستمر باشد.

امام جمعه ارومیه تصریح کرد: امسال کمیته امداد با فرهنگ جهادی در راستای کمک به اقشار محروم جامعه باید حرکت کند و از هیچ تلاشی در خصوص کمک به محرومان دریغ نکند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی جلال حسین‌زاده یادآور شد: با توجه به نام‌گذاری سال جاری به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، کمیته امداد برنامه‌ریزی‌های خود را در راستای ارتقای فرهنگی، اشتغال و خودباوری قرار داده است.

وی اظهار داشت: یکی از وظایف مهم این نهاد، بسط و گسترش فرهنگ احسان و انفاق در جامعه است که در این راستا از ظرفیت تمامی نهادهای فرهنگی و تبلیغی استفاده می‌کنیم.

انتهای پیام/61005/صا20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول