اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قزوین:

کمیته امداد در اقتصاد مقاومتی نقش ویژه دارد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قزوین گفت: نقش کمیته امداد در تحقق اقتصاد مقاومتی بی‌بدیل و ویژه است.

کمیته امداد در اقتصاد مقاومتی نقش ویژه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین هدایت صفری عصر امروز در نشست تودیع و معارفه رئیس اداره کمیته امداد امام خمینی منطقه یک قزوین بیان کرد: امسال وظیفه داریم با عزم ملی، مدیریت جهادی و رفتار علوی بیش از گذشته کارکردها و فعالیت‌های خویش را برای کمک به خانواده‌های نیازمند و زیر پوشش تقویت کنیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قزوین افزود: لازمه این عزم هدف‌گذاری درست، معقولانه و صحیح است و باید متناسب با نیاز جامعه حرکت کرد تا به اهداف و آمال سازمانی دست یابیم.

وی عنوان کرد: رسالت و هدف کمیته امداد امام خمینی رسالتی ارزشمند و مقدس است و لازمه پیشبرد این اهداف همت جهادی، مجاهدانه کار کردن، وقت‌گذاری بیشتر، تفاهم، دلسوزی و اعتقاد قلبی است؛ تمام کارهای امداد دارای قصد قرب است که باید همت و تلاش‌ها و اخلاص در کار را تقویت کرد.

صفری اظهار داشت: وظیفه ما در امداد به خصوص در سال جدید از سال گذشته سنگین‌تر شده است، حال اقتصاد می‌تواند خود امداد را توانمند کند و اگر همکاران ما به این باور برسند اهداف سازمان را نیز می‌توان رشد داده و توانمند کرد در نتیجه همه ما به عنوان امدادگر وظیفه داریم دیدگاه‌ها و رویکردهای مدیریتی سال 93 را با پیروی از اسناد بالادستی خوب پیش ببریم.

وی اضافه کرد: توجه به برنامه توسعه و توجه به چشم‌انداز نظام و بر مبنای آن اهداف سازمانی را ترسیم کردن از مواردی است که موجب تقویت و توانمند شدن نهاد مقدس کمیته امداد می‌شود از این رو امروز همه ما وظیفه داریم به اجرای اقتصاد مقاومتی توجه ویژه داشته باشیم و با کار و همت مضاعف، اصلاح الگوی مصرف، نوآوری، شکوفایی، حماسه‌سازی در حوزه اقتصاد و فرهنگ، عدم وابستگی به منابع دولتی و جذب خیران برای رفع مشکل نیازمندان اقدام راهبردی انجام دهیم که به تحقق اقتصاد مقاومتی کمک می‌کند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قزوین توضیح داد: اثرگذاری کارها بر مبنای ماندگاری و پایداری کارها اتفاق می‌افتد از این رو نگاه تأخیری به کارها نگاه مردودی است و امروز امداد باید به عنوان زیرمجموعه بیت ولایت در کارها و فعالیت‌ها پیشرو و پیشتاز باشد و با نگاه جدید و رویکردهای علمی کارها را پیش ببرد.

وی یادآور شد: منطقه یک قزوین از امدادگران پرتوانی برخوردار است و ما انتظار داریم تا با یک تفاهم همدلی، نقد ناصحانه و ترویج امر به معروف و نهی از منکر وظایف امدادگری را پیش ببریم.

در ادامه این مراسم حسن‌رضا آبی‌پور به عنوان رئیس جدید اداره کمیته امداد امام خمینی منطقه یک قزوین معرفی و از علی حیدری رئیس پیشین اداره کمیته امداد امام خمینی منطقه یک قزوین تقدیر شد.

علی حیدری مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان قزوین نیز در این مراسم بیان کرد: لازم است از زحمات همکاران تقدیر و تشکر داشته باشم که در این منطقه تلاش کردند تا برای خدمت به محرومان و نیازمندان گام‌های موثر برداریم.

وی ادامه داد: تمام تلاش ما بر این محور بوده است که مشارکت مردمی را با جدیت تمام رشد دهیم که برای تحقق این امر هم نتایجی به دست آمد که بر این اساس با خیران تعامل خود را گسترش دادیم.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان قزوین ادامه داد: ایجاد اشتغال هدف دیگری است که در دستور کار ما بوده و خواهد بود چراکه یکی از نیازهای اولیه هر کسی تأمین مالی است از این رو کمیته امداد در سیاستی دوراندیشانه به جای کمک موقت و کوتاه‌مدت با هدایت افراد توانمند به سوی مشاغل مختلف و حمایت از آنها برای دریافت تسهیلات راه را برای ایجاد اشتغال و درآمد پایدار خانواده‌های مددجو هموار می‌کند.

انتهای پیام/2667/غ40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول