اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بجنورد:

بستر اقتصاد پویا فرهنگ سالم است

امام جمعه بجنورد بستر اقتصاد سالم و پویا را فرهنگ سالم دانست و گفت: اگر فرهنگ جامعه اصلاح شود به طور حتم اقتصاد سالمی را خواهیم داشت.

بستر اقتصاد پویا فرهنگ سالم است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، حجت‌الاسلام ابوالقاسم یعقوبی در آیین خطبه‌های نماز جمعه این هفته مرکز خراسان شمالی در جمع نماز گزاران نامگذاری امسال از سوی رهبری با عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی اظهار کرد: این نامگذاری در واقع  راهبرد و شامل نقشه راه است که همه کارگزاران نظام اسلامی باید برای تحقق آن اهتمام داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه راهبردها و راهکارها برای تحقق این خواسته ی رهبری مشخص شده است افزود: فرهنگ مسئله مهمی در اسلام بوده و به همین خاطر دشمنان تلاش می‌کنند ما را از فرهنگ اصیل ناب محمدی دور کنند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی رخنه‌های فرهنگی که از سوی دشمنان هدف قرار گرفته شده و از سوی رهبری نیز همواره به این موضوع اشاره شده است را برشمرد و بیان کرد: باید همواره مراقب این رخنه‌ها بود که دشمنان در این مسیر تلاش خود را به کار بسته اند.

وی تکیه بر فرهنگ غنی اسلامی را برای داشتن اقتصادی سالم و پویا را مورد اشاره قرار داد و گفت: باید با اراده قوی و عزم ملی و مدیریت جهادی بتوانیم دغدغه‌های مقام معظم رهبری را در حوزه فرهنگ و اقتصاد برطرف کنیم.

خطیب جمعه بجنورد همچنین سالروز قطع روابط سیاسی ایران با آمریکا را برشمرد و خاطر نشان کرد: قطع این روابط به نفع جمهوری اسلامی بوده و کشور را در ابعاد مختلف عزتمند کرده است.

انتهای پیام/63002/ل30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول