اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط تیم نظارتی خدمات سفر خراسان شمالی

واحد پذیرایی بین راهی در شیروان پلمپ شد

دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر خراسان شمالی گفت: تیم نظارتی ستاد هماهنگی خدمات سفر این استان یک واحد پذیرایی بین راهی متخلف را در شیروان پلمپ کرد.

واحد پذیرایی بین راهی در شیروان پلمپ شد

علی کاظمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار داشت: پیرو بازدیدهای به عمل آمده از مراکز اقامتی و رستوران‌ها و غذاخوری‌های بین راهی در شهرستان شیروان، دومین مرکز پذیرایی غیر مجاز پلمپ شد.

وی ادامه داد: این واحد غذاخوری به خاطر عدم رعایت مسائل بهداشت و نظافت پلمپ شد.

به گفته کاظمی؛ یک واحد بین راهی در شهرستان مانه و سملقان نیز به دلیل رعایت نکردن بهداشت وعدم دریافت پروانه بهره برداری در ابتدای امسال توسط تیم نظارتی ستاد هماهنگی خدمات سفر استان پلمپ شده بود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی با تأکید بر اینکه نظارت بر اماکن اقامتی، پذیرایی و خدمات گردشگری با جدیت همچنان ادامه دارد، عنوان کرد: بر همین اساس تیم‌های نظارتی سفر اقدام به کنترل و نظارت این واحدها در سطوح مختلف می‌کنند.

وی، ارائه تذکر و تشویق‌ها به مراکز اقامتی ،دفاتر خدمات مسافرتی و مراکز پذیرایی استان در قالب طرح نوروزی را برشمرد و افزود: در این راستا 25 مورد تذکر به مراکز اقامتی و 63 مورد مراکز پذیرایی و یک مورد دفاتر خدمات مسافرتی بوده است.

این مسئول، این بازدیدها را با هدف نظارت هر چه بهتر بر فعالیت این مراکز اعلام کرد و گفت: این بازدیدها از رستوران‌های بین راهی با حضور تیم مشترکی مرکب از دستگاه‌های اجرایی از جمله بازرگانی، تعزیرات، بهداشت انجام می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی از تشویق چهار مرکز پذیرایی هم به واسطه رعایت استانداردهای لازم در همین مدت هم خبر داد.

به گزارش فارس؛ خراسان شمالی در مسیر دو قطب پایتخت معنوی کشور مشهد مقدس و قطب سیاحتی شمال قرار دارد.

انتهای پیام/63002/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول