اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل استاندارد استان زنجان خبر داد

پلمپ 28 ترازو در مراکز عرضه کالای استان زنجان

مدیرکل استاندارد استان زنجان از پلمپ 28 ترازو در مراکز عرضه کالای استان زنجان خبر داد.

پلمپ 28 ترازو در مراکز عرضه کالای استان زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، داود کارگرزاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران از اجرای طرح برخورد با متخطیان از قوانین سازمان ملی استاندارد که با ممانعت از بازدید کارشناسان استاندارد، اجازه انجام آزمون صحت عملکرد دستگاه‌های توزین را نداده بودند، خبر داد.

وی با اشاره به اینکه این طرح با همکاری فرماندهی انتظامی و پلیس پیشگیری استان زنجان انجام شد، اضافه کرد: با اجرای طرح مذکور 28 ترازو در مراکز عرضه کالا در سطح شهر زنجان پلمپ و توقیف شد.

مدیرکل استاندارد استان زنجان در توضیح اقدامات انجام شده در این زمینه بیان کرد: پلمپ ترازوی مصنفین متخلف به استناد قوانین و مقررات سازمان ملی استاندارد مصوب مجلس شورای اسلامی بوده و با این افراد طبق قانون برخورد مناسب انجام خواهد گرفت.

این مسئول در ادامه با تقدیر از همکاری فرماندهی انتظامی استان در اجرای این طرح تصریح کرد: متخلفان دستگیر شده با اجرای طرح مذکور به مراجع قضایی معرفی شدند.

کارگرزاده در بخش دیگری از سخنان خود به سایر اقدامات انجام شده توسط اداره کل استاندارد استان زنجان اشاره کرد و گفت: اجرای طرح طاها در استان از دیگر اقدامات مهمی که توسط این اداره کل انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه هدف از اجرای طرح طاها استانداردسازی کالاهای تولیدی است، اضافه کرد: هدف از اجرای این طرح، انجام هماهنگ وظایف قانونی سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران به منظور شناسایی و استانداردسازی واحدهای تولیدی مشمول مقررات استانداردهای اجباری، ارتقای سطح کیفی فرآورده‌ها در راستای تامین ایمنی و سلامت جامعه، اعتمادسازی و توجه عموم به علامت استاندارد ایران و جلوگیری از تولید و عرضه کالای با کیفیت پایین است.

مدیرکل استاندارد استان زنجان تصریح کرد: شناسایی واحدهای تولیدی مشمول استانداردهای اجباری، کنترل کالاهای مشمول استانداردهای اجباری، ارتقای سطح کیفی فرآورده‌های تولیدی در راستای تامین ایمنی، بهداشت و سلامت جامعه، جمع‌آوری کالاهای فاقد کیفیت از مراکز تولید، تمرکز، توزیع و عرضه، برخورد قانونی با واحدهای تولیدی غیرمجاز و فاقد پروانه استاندارد، برخورد قانونی با جاعلان علامت استاندارد و جمع‌آوری کالاهای مجعول و برخورد قانونی با عرضه‌کنندگان کالاهای فاقد کیفیت مشمول استاندارد اجباری، نیز از دیگر اهدافی است که در راستای اجرای طرح طاها دنبال می‌شود.

انتهای پیام/73005/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول