اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتاق اصناف و بازاریان شهرستان بانه اعلام کرد

پلمپ 400 واحد صنفی بدون مجوز / جریمه 330 نفر متخلف

رئیس اتاق اصناف و بازاریان شهرستان بانه از پلمپ 430 واحد صنفی بدون پروانه کسب خبر داد.

پلمپ 400 واحد صنفی بدون مجوز / جریمه 330 نفر متخلف

محمدزاهد قادری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بانه گفت: در شهرستان بانه قبلا 24 اتحادیه فعال وجود داشته و این تعداد به 12 اتحادیه فعال هر کدام با اعضای مشخص ادغام شده است.

وی با اشاره به اینکه از اجبار مردم به پرداخت جریمه راضی نیستیم گفت: این مهم به دلیل نظم در بازار و حفظ سلامت و امنیت مردم انجام می‌شود.

رئیس اتاق اصناف و بازاریان شهرستان بانه افزود: طی سه ماه گذشته 330 نفر متخلف مجبور به پرداخت جریمه نقدی شده و 430 واحد صنفی بدون پروانه پلمپ شدند.

قادری گفت: عمده تخلفات مربوط به کم‌کاری نانوایی‌ها، رعایت نکردن بهداشت در سالن‌های غذاخوری و آرایشگاه‌ها، عدم رعایت حفظ شئون اسلامی و گران‌فروشی است. تعداد زیادی از واحدها به دلیل نداشتن پروانه کسب پلمپ شده که نسبت به صدور پروانه کسب آنها اقدام شده است.

وی تصریح کرد: گروه‌های نظارت بر بازار به همراه تیم بهداشتی متخلفین را شناسایی و نسبت به پلمپ واحد صنفی آنها اقدام می‌شود.

رئیس اتاق اصناف و بازاریان شهرستان بانه خاطرنشان کرد: در حال حاضر 8 هزار واحد صنفی دارای پروانه کسب در بانه وجود دارد. تیم نظارتی طی سه ماه اخیر 901 واحد صنفی را شناسایی و نسبت به صدور مجوز آنها اقدام و پروانه کسب مجوز را به آنها داده است.شهر بانه برای صدور کسب مجوز در استان در رده نخست صدور پروانه کسب قرار دارد.

قادری در پایان از استقبال مردم در زمینه نظارت بر بازار گفت: مردم با توجه به مرزی بودن و رعایت حال مسافران از طرح‌های نظارتی اتاق اصناف و بازاریان به خوبی استقبال می‌کنند و از اینگونه اقدامات راضی و خشنود هستند.

انتهای پیام/79001/خ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول