اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت و درمان باشت متذکر شد

خطر پلمب بیخ گوش کشتارگاه و کارخانه شیرساورز باشت

رئیس شبکه بهداشت و درمان باشت گفت: با توجه به تذکرات متعدد شبکه بهداشت و درمان به این کشتارگاه و کارخانه شیر ساورز در خصوص رعایت نکردن موارد بهداشتی در صورت تکرار تخلف به زودی این دو مکان پلمپ خواهند شد.

خطر پلمب بیخ گوش کشتارگاه و کارخانه شیرساورز باشت

به گزارش خبرگزاری فارس از باشت، عصر امروز یازدهمین جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان باشت با حضور یزدان محمدی معاون فرماندار، کریم رضایی رئیس شبکه بهداشت و درمان باشت و سایر اعضای شورای سلامت با هدف سنجش عملکردهای اعضای شورای سلامت و بررسی مشکلات موجود و احتمالی در بخش سلامت شهرستان باشت در سالن اجتماعات فرمانداری باشت برگزار شد. 

کریم رضایی در این جلسه ضمن تبریک به مناسبت نزدیکی عید باستانی و بزرگ نوروز اظهار کرد: شادابی و نشاط ما و جامعه همه در گرو سلامت است بنابراین با توجه به نزدیک شدن به فصل بهار و آغاز نشاطی دو چندان در روح زمین و جنب و جوش عموم مردم به خصوص گردشگران رعایت بهداشت بحث مهم و حائز اهمیتی است که باید با نظارت و جدیت بیشتری پیگیری شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان باشت با اشاره به این‌که در جلسات شورای سلامت تاکنون موارد بسیار مهمی مطرح شده است که به نوعی سلامت جامعه را نشانه می‌روند، گفت: مطرح شدن موضوعات متعدد در بحث سلامت و در این جلسات با هدف بررسی و تحلیل مشکلات موجود و احتمالی بوده که نه تنها بارها تکرار شده است بلکه موجب اعتراض مردمی در سطح شهرستان فراهم آورده است.

وی در ادامه اذعان کرد: از جمله مشکلاتی که بارها در جلسات مطرح شده و هنوز اقدام ویژه‌ای برای آن انجام نگرفته است کشتارگاه باشت است که دارای وضعیتی نامناسب به لحاظ بهداشتی بوده و این نکته به صورت مکرر به مسئولان و قصاب‌ها تذکر داده شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: در همین خصوص شبکه بهداشت و درمان باشت پس از تذکر‌های مکرر به مسئولان ذی‌ربط و رعایت نکردن اصول بهداشتی و موارد یادآوری شده در این کشتارگاه بزودی نسبت به پلمپ این مکان که به لحاظ بهداشتی نامطلوب است اقدام خواهد کرد.

رضایی همچنین به خطر پلمپ شدن کارخانه ساورز اشاره کرد و ابراز داشت: این کارخانه نیز در مواردی دارای وضعیت بهداشتی نامطلوب بوده که چندین بار از سوی شبکه بهداشت و درمان باشت مورد تذکر قرار گرفته و زمانی را هم برای رفع این نواقص به آن‌ها داده‌ایم که در صورت اتمام این زمان و عدم رفع نشدن این دغدغه این مکان نیز پلمپ خواهد شد.

انتهای‌پیام/82017/ع30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول