اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران خبر داد

خدمت‌رسانی هلال احمر مازندران به 500 هزار گردشگر نوروزی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مازندران از خدمت‌رسانی این جمعیت به 500 هزار گردشگر نوروزی خبر داد.

خدمت‌رسانی هلال احمر مازندران به 500 هزار گردشگر نوروزی

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر مازندران، مهدی ولی‌پور اظهار کرد: از آغاز طرح‌های نوروزی جمعیت هلال احمر استان در 27 اسفند 92 تا روز نهم فروردین 93 بیش از 500 هزار گردشگر نوروزی با مراجعه به پایگاه‌ها و پست‌های جمعیت هلال احمر استان خدمات مورد نیاز دریافت کردند.

وی افزود: توزیع بیش از 185 هزار بسته فرهنگی و بروشور اطلاع‌رسانی، ارائه خدمت به 5 هزار مراجعه‌کننده به خیمه‌های نماز، 5 هزار و 600 مراجعه‌کننده به فضای دوستدار کودک و همچنین 5 هزار نفر از مراجعان به ایستگاه سلامت از جمله خدمات جمعیت هلال احمر استان در طرح ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مازندران درباره خدمات ارائه شده جمعیت هلال احمر استان در طرح امداد و نجات جاده‌ای گفت: انجام 388 عملیات امدادی، امدادرسانی به 2 هزار و 400 مصدوم، ارائه خدمات درمان سرپایی به 2 هزار و 225 مراجعه‌کننده به پایگاه‌ها و پست‌های امدادی، انتقال 182مصدوم به مراکز درمانی و ارائه خدمات اسکان اضطراری به 566 نفر از جمله خدمات جمعیت هلال احمر استان در طرح امداد و نجات نوروزی بوده است.

این مسئول اظهار داشت: برای اجرای طرح نوروزی امسال بیش از 55 پایگاه و پست ثابت و موقت امداد و نجات جاده‌ای و 40 پست سلامت و ایمنی مسافران و همچنین 34خیمه نماز، 31 نمایشگاه محصولات فرهنگی و تجهیزات امدادی و 35 ایستگاه سلامت تجهیز شده که خدماتی نظیر تعیین رایگان قندخون و فشارخون مراجعان را ارائه می‌دهد.

وی ادامه داد: برای اجرای طرح‌های امسال بیش از 2 هزار نفر امدادگر و نجاتگر، 2 هزار نفر جوان آموزش‌دیده عضو جمعیت و 200 نفر پرسنل جمعیت استان مشارکت دارند.

ولی‌پور با اشاره به تدارک گسترده جمعیت هلال احمر مازندران برای ارائه خدمات مورد نیازبه مهمانان نوروزی استان خاطرنشان کرد: 33 دستگاه آمبولانس، 12 دستگاه خودروی نجات، یک فروند بالگرد امدادی، 20 دستگاه موتورسیکلت، یک‌دستگاه اتوبوس آمبولانس و 30 دستگاه خودروی کمک‌دار امدادی در اجرای طرح نوروزی امسال به کار گرفته می‌شوند.

وی گفت: طرح‌های نوروزی جمعیت هلال احمر استان مازندران که از 27 اسفند آغاز شده و تا پایان روز پانزدهم فروردین‌ماه 1393 ادامه می‌یابد.

انتهای پیام/2296/ل/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول