اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان خبر داد

کاهش 18 درصدی حوادث در اصفهان طی 15 روز تعطیلات نوروز ‏

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: طی 15 روز از اجرای طرح ملی امداد و نجات هلال احمر در سطح استان اصفهان، به نسبت مشابه سال گذشته به میزان 18 درصد کاهش حوادث داشته‌ایم.

کاهش 18 درصدی حوادث در اصفهان طی 15 روز تعطیلات نوروز ‏

‏به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از  روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اصفهان، محسن مؤمنی اظهار کرد: در 15 روز از اجرای طرح ملی امداد و نجات هلال احمر در سطح استان اصفهان به نسبت مشابه سال گذشته شاهد کاهش 18 درصدی حوادثی بوده‌ایم که به پایگاه‌های جمعیت هلال احمر در سطح استان اعلام شده و نیروهای امدادی هلال احمر آن را پوشش داده‌اند.

مؤمنی در ادامه خاطر نشان کرد: نظر به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) مبنی بر اینکه " همه دستگاه‌های مسئول باید تلاش کنند تا سوانح و حوادث سفرهای نوروزی به حداقل ممکن برسد"جمعیت هلال احمر استان اصفهان به عنوان یکی از نهادهای مرتبط با ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی استان با برپایی 65 پایگاه امدادی و ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی در خدمت مسافرین گرامی در سطح استان در حال خدمت‌رسانی است.

وی تشریح کرد: بنا بر گزارش عملیات‌های امداد و نجات و خدمات ارائه شده جمعیت استان از ابتدای طرح امداد و نجات نوروزی 93 تا کنون (از 26 اسفندماه 92 لغایت 11 فروردین ماه 93 ) 324 حادثه توسط نیروهای امدادی هلال احمر استان در سطح استان اصفهان پوشش امدادی شده‌اند که این آمار نسبت به زمان مشابه سال گذشته از کاهش 18 درصدی حوادث توسط هلال احمر استان حکایت می‌کند.

وی اضافه کرد: امیدواریم تا پایان سفرهای نوروزی شاهد سفرهای بی خطری برای هموطنان و مسافرین نوروزی در سطح کشور باشیم.

انتهای پیام/2301/ک/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول