اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار همدان:

ماهیت مردمی جمعیت هلال‌احمر عامل اقبال عمومی به آن است

معاون امور عمرانی استاندار همدان گفت: ماهیت مردمی جمعیت هلال‌احمر عامل اقبال عمومی نسبت به آن است.

ماهیت مردمی جمعیت هلال‌احمر عامل اقبال عمومی به آن است

محمودرضا عراقی عصر امروز در حاشیه بازدید دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور از پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای جمعیت هلال احمر استان همدان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان در ارتباط با دلایل اقبال بیش از پیش مسئولان کشوری و استانی و رسانه ملی نسبت به فعالیت‌های جمعیت هلال‌احمر در نوروز امسال اظهار داشت: این اقبال و توجه در ایام تعطیلات نوروزی فقط اختصاص به هلال‌احمر ندارد و همه نهادهای خدمت‌رسان از جمله اورژانس، آتش نشانی، نیروی انتظامی، پلیس راه و... به خاطر خدمات شبانه‌روزی خود به مسافران نوروزی شایان تقدیر هستند.

وی با بیان اینکه شاید رسانه‌های خبری توجه بیشتری به انعکاس خبری فعالیت‌های هلال‌احمر نشان می‌دهند، افزود: آن چه هلال‌احمر را از نهادهای خدمت‌رسان دیگر متمایز می‌سازد، ماهیت بشردوستانه و فعالیت داوطلبانه اعضا در آن است.

معاون امور عمرانی استاندار همدان فعالیت‌های جمعیت هلال‌احمر را در عرصه‌های فرهنگی و آموزشی علاوه بر بحث امداد و نجات، سبب تمایل آحاد مردم به خدمت داوطلبانه در این نهاد خدمت‌رسان دانست.

رئیس ستاد مدیریت بحران استانداری همدان نیز از رایزنی با دبیرکل جمعیت هلال‌احمر کشور برای جذب نیروهای داوطلب این نهاد مردمی سخن گفت.

علیمردان طالبی در پاسخ سؤال خبرنگار فارس مبنی بر آخرین خبرها از تخصیص بالگرد دوم به تیم امداد هوایی جمعیت هلال‌احمر استان همدان، ابراز داشت: در کل کشور 15 بالگرد به استان‌ها تخصیص یافته است.

وی با بیان اینکه خوشبختانه استان همدان جزو نخستین استان‌هایی بود که از بالگرد برخوردار شد، افزود: تخصیص منابع در همه استان‌های کشور باید به طور متناسب صورت گیرد.

رئیس ستاد مدیریت بحران استانداری همدان گفت: پس از تجهیز همه استان‌های نیازمند کشور به پایگاه امداد هوایی، رایزنی‌ها برای تحویل گرفتن بالگرد دوم را از سر خواهیم گرفت.

انتهای پیام/89034/ت30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول