اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پی ادامه برودت هوا

هلال‌احمر زنجان 110 مسافر را اسکان داده است

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان با اشاره به ادامه برودت هوا در استان گفت: هلال‌احمر زنجان دوشنبه شب اقدام به اسکان 110 مسافر مسیر زنجان به طارم کرده است.

هلال‌احمر زنجان 110 مسافر را اسکان داده است

علی طاهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به ادامه برودت هوا در سطح استان زنجان اظهار داشت: این برودت موجب شده است تا مسافران نوروزی امکان تردد در محورهای استان زنجان را از جمله محور طارم نداشته باشند.

وی برف‌گیرترین محور استان زنجان را در حال حاضر زنجان به طارم اعلام و اضافه کرد: هلال‌احمر استان در همه محورها به ویژه این محور در آماده‌باش است.

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان با اشاره به بسته شدن محور زنجان به طارم به دلیل بارش برف و کولاک و یخبندان در ابتدای دوشنبه شب تصریح کرد: تاکنون 110 مسافر این محور در اماکن در نظر گرفته شده اسکان داده شده‌اند.

این مسئول با اشاره به گزارش رسیده در مورد گم شدن شش نفر در مسیر دو روستای شهرستان طارم طی روز دوشنبه افزود: با این گزارش که ساعت 11 صبح امروز واصل شد اکیپ‌های هلال‌احمر تلاش برای پیدا کردن آنها را آغاز کردند.

طاهری تاکید کرد: با تلاش اکیپ‌های هلال‌احمر همه افرادی که راه خود را در شهرستان طارم گم کرده بودند حدود ساعت 15 و 30 دقیقه پیدا و اسکان داده شدند.

انتهای پیام/73004/ت20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول