اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با کمک تیم امداد و نجات

بانوی باردار خلخالی از مرگ حتمی نجات یافت

با کمک تیم امداد و نجات جمعیت هلال احمر شهرستان خلخال بانوی باردار در روستای مورستان خلخال از مرگ حتمی نجات یافت.

بانوی باردار خلخالی از مرگ حتمی نجات یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ساعت یک بامداد امروز با کمک تیم امداد و نجات جمعیت هلال احمر خلخال، بانوی باردار خلخالی از خطر مرگ حتمی نجات یافت.

ساعت یک بامداد امروز با تماس تلفنی از روستای مورستان از توابع بخش مرکزی خلخال با امداد جاده ای هلال احمر خلخال با خبر شدیم که خانم بارداری که موعد زایمان وی نزدیک است، وضعیت مناسبی نداشته و نیاز به کمک سریع دارد.

به همین سبب یک تیم مجهز امداد و نجات جمعیت هلال احمر با یک دستگاه آمبولانس راهی روستای مورستان از توابع بخش مرکزی در روستای کردنشین خلخال شد و پس از یک ساعت و نیم تلاش بالاخره آمبولانس در میان برف و کولاک شدید به روستا رسید و خانم باردار با آمبولانس به بیمارستان امام خمینی (ره) خلخال انتقال یافت.

 این خانم با همکاری همکاران اورژانس بیمارستان امام (ره) در کوتاهترین زمان به بخش زایمان بیمارستان انتقال و پس از انجام عمل سزارین صاحب یک فرزند دختر شد که از سوی بخش زایمان بیمارستان امام خمینی (ره) هم اکنون وضعیت این خانم و فرزندش مناسب توصیف شده است.

همین تیم اعزامی به روستای مورستان در طول شبانه روز گذشته در جاده خلخال به هشجین نیز بیش از 50 خودروی گرفتار در برف در گردنه پیریوسف خلخال که فاقد زنجیر چرخ بود را نجات و سرنشینان آن را اسکان موقت دادند.

انتهای پیام/62008/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول