اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با همکاری بسیج انجام شد

برگزاری جشنواره نوروزی ساحل در کنگان

فرمانده بسیج ثارالله شهرستان کنگان از برگزاری جشنواره نوروزی ساحل در کنگان خبر داد.

برگزاری جشنواره نوروزی ساحل در کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، محمود موذن ظهر امروز در آیین برگزاری جشنواره نوروزی در ساحل کنگان اظهار داشت: از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون شاهد اجرای برنامه‌های متنوعی در کنگان هستیم که بسیج نیز در این برنامه‌ها مشارکت خوبی دارد.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره نوروزی در کنگان خاطرنشان کرد: با توجه به آغاز سال شمسی، سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، بسیج ثارالله شهرستان کنگان در راستای ایجاد فضای فرهنگی هنری در ساحل زیبای شهر کنگان و در جوار دریای نیلگون خلیج همیشه فارس اقدام به برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری کرده است.

موذن به برخی از برنامه‌های اجرا شده اشاره کرد و افزود: برگزاری نمازهای جماعات ظهر و عصر، مغرب و عشاء، مسابقه نقاشی ویژه کودکان و نوجوانان، پخش فیلم جشنواره عمار، برگزاری مسابقات فرهنگی با موضوع سیره زندگی حضرت زهرا(س)، تهیه و نصب بنر با موضوع اقتصاد مقاومتی، سبک زندگی از نگاه مقام معظم رهبری و امر به معرف و نهی از منکر و فضاسازی تبلیغی و محیطی و همچنین تهیه توزیع پوستر و تراکت با موضوع اقتصاد مقاومتی و مصرف کالاهای ایرانی بخشی از این برنامه‌هاست.

وی بیان کرد: حوزه مقاومت صدیقه طاهره (س) شهر کنگان نیز به برگزاری نمایشگاه کتاب و تریبون آزاداندیشی با موضوع سبک زندگی اسلامی اقدام کرده است.

این مسئول گفت: کیفیت‌بخشی به برنامه‌های فرهنگی در دستور کار بسیج و سپاه قرار دارد و امسال در این راستا اقدامات لازم انجام شده و امیدوار هستیم رضایت‌مندی مردم جلب شود.

انتهای پیام/2451/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول