اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کنگاور:

بیش از 240 هزار مسافر نوروزی به کنگاور سفر کردند

فرماندار کنگاور از رشد دو برابری آمار مسافران نوروزی در شهرستان کنگاور خبر داد و گفت: بیش از 240 هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری این شهرستان بازدید کردند.

بیش از 240 هزار مسافر نوروزی به کنگاور سفر کردند

حشمت‌الله عزیزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: شهرستان کنگاور تاکنون میزبان 240 هزار نفر از مسافران نوروزی بوده است.

عزیزی با بیان اینکه این تعداد مسافر در قالب بیش از 75 هزار خودرو وارد شهرستان کنگاور شده‌اند، گفت: آمار مسافران و گردشگران وارد شده به شهرستان کنگاور نسبت به سال گذشته با رشد دو برابری مواجه بوده است.

به گفته فرماندار کنگاور، تاکنون هشت هزار و 500 نفر از معبد آناهیتا بازدید داشته‌اند و از سراب فش، ماران و دیگر سراب‌های زیبای کنگاور نیز استقبال خوبی شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: مسافران و گردشگران از سه امام‌زاده شهرستان کنگاور که طرح آرامش بهاری در آن‌ها اجرا می‌شود، بازدید و استقبال خوبی داشته‌اند.

عزیزی از اسکان بالغ بر یک هزار و 300 نفر از مسافران نوروزی در کمپ‌ها و اماکن اقامتی شهرستان کنگاور خبر داد و گفت: چهار مدرسه نیز برای اسکان مسافران تجهیز شده‌اند.

وی با اشاره به وجود 116 اثر تاریخی در شهرستان کنگاور، خاطرنشان کرد: این شهرستان به واسطه وجود آثار تاریخی متعدد و جاذبه‌های گردشگری دیدنی همواره شاهد حضور مسافران بسیاری از اقصا نقاط کشور بوده است.

فرماندار کنگاور معبد آناهیتا و سراب فش در شهرستان کنگاور را از پربازدیدترین مکان‌های این شهرستان عنوان کرد و بیان داشت: شهرستان کنگاور جاذبه‌های دیدنی بسیاری دارد که همواره مورد توجه گردشگران بوده است.

وی با اشاره به استقرار پایگاه‌های راهنمایی مسافران در ورودی شهر کنگاور، افزود: تمامی دستگاه‌های مربوطه آمادگی پذیرایی از مسافران نوروزی را تا پایان تعطیلات دارند.

انتهای پیام/2700/س20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول